فونیکسریمکسبهتام

ارائه طیف گسترده محصولات ویرا دیزل، جوان ترین عضو گروه صنعتی ماموت

"شاکمان" و "ویرا" در آستانه ورود به جاده‌های کشور

عصر خودرو- به تازگی نام "ویرا دیزل" به عنوان یک شرکت جدید از خانواده بزرگ "ماموت" در صنعت حمل و نقل کشور شنیده می شود که نوید ورود یک برند نام آشنا را به بازار ایران می‌دهد. برندی که قرار است طیف گسترده‌ای از محصولات باری سنگین و نیمه‌سنگین را به بازار کشور عرضه کند.

"شاکمان" و "ویرا" در آستانه ورود به جاده‌های کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، چهار محصول اول این برند در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد. دو محصول کامیونت 5.5 و 6 تن، یک کشنده Cab-Over و یک کشنده دماغ‌دار محصولات آتی شرکت ویرا دیزل برای بازار ایران هستند. این شرکت در نظر دارد تا با تولید، فروش و ارائه خدمات پس از فروش کشنده و کامیونت‌های شرکت خودروهای تجاری "Shaanxi SQCV" با نشان تجاری "ویرا" و "شاکمان" در ایران فعالیت کند. کامیونت‌ها قرار است با لوگو و نشان "شاکمان" عرضه شوند و دو محصول دیگر نیز با نشان اختصاصی "ویرا" روانه بازار خواهند شد.

    ویرا دیزل به عنوان جوان‌ترین شرکت تولیدکننده خودروهای تجاری سبک و سنگین در خانواده بزرگ "گروه صنعتی ماموت" فعالیت خود را آغاز کرده تا بتواند با تولید کشنده و کامیونت‌های مدرن در مسیر نوسازی صنعت حمل و نقل و تولید محصولاتی راحت، ایمن و با کیفیت برای رانندگان ایرانی قدم بگذارد.

    برند شاکمان در بازار بسیار پررقابت چین، به عنوان سومین تولیدکننده خودروهای سنگین شناخته می‌شود. شاکمان برای تمامی ادوات اصلی خودروهایش با بهترین و برترین برندهای جهان همکاری می‌کند. نام‌هایی هم‌چون کامینز(CUMMINS)، ایتون(EATON)، جاکوبز(JACOBS)، فویت(VOITH)، کنور(KNORR)، زد-اف(ZF) و ام‌-آ-ان(MAN) در لیست تامین کنندگان قطعات موتور، گیربکس، ترمز موتور، ریتاردر، سیستم ترمز، گیربکس و سیستم فرمان این محصولات به چشم می‌خورد. به همین دلیل این برند در بازار بزرگ چین طرفداران بسیاری داشته و از دیگر از برندهای بزرگ جهانی با وجود آزادی واردات و تولید، پیشی گرفته است.

    حال شرکت "ویرا دیزل" با پشتوانه قوی برند شاکمان به‌عنوان شریک تجاری خود، خدمات گسترده‌ای را در طیف‌های گوناگون به‌زودی روانه بازار خواهد کرد تا تعریف و مفهومی جدید از کیفیت را به مشتریان ارائه دهد. در بحث خدمات پس از فروش و وارانتی برنامه‌ریزی‌های بسیار گسترده‌ای در جهت تامین 360 درجه تمامی قطعات خودرو با بالاترین ضریب تامین در سفارش‌گذاری صورت پذیرفته است.

    کشنده دماغ‌دار ویرا به‌عنوان اولین کشنده نسل جدید دماغ‌دار تولید شده در ایران که نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کرده، اکنون در مرحله اخذ تاییدیه و استانداردها است و به احتمال زیاد در سال آینده به بازار ارائه خواهد شد. همچنین لازم به ذکر است، کشنده‌ها و کامیونت‌های ویرا در زمره قوی ترین کشنده‌های بازار ایران قرار خواهند گرفت.

    در هفته‌های آینده اخبار جدیدتری را از "ویرا دیزل" و محصولات جدیدش خواهید شنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط