فونیکسریمکسبهتام

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد:

بیشترین سرقت‌های پایتخت مربوط به قطعات و محتویات خودرو

عصر خودرو- جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو را در صدر جرائم سرقت ۴ ماه نخست سال جاری در شهر تهران اعلام کرد.

بیشترین سرقت‌های پایتخت مربوط به قطعات و محتویات خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ سید محمد حسینی جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ در مراسم اختتامیه پنجمین کارگاه آموزشی استانداردسازی و تعالی رفتار پرسنل کلانتری‌ها که روز پنجشنبه با حضور 150 نفر از افسران گشت انتظامی و مأموران 110 برگزار شد، بیان داشت در 4ماهه نخست سال جاری کشفیات کلانتری‌ها در خصوص سرقت نسبت به سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است که اجرای طرح های رعد و امنیت محله محور که رئیس پلیس پایتخت به آن تأکید کرده در آن تأثیر بسیار داشته است.

    وی افزود: بیشترین نوع سرقت در شهر تهران در 4 ماهه نخست سال جاری سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو بوده که طرح ریزی‌های ویژه عملیاتی برای پیشگیری و مقابله با آن را به کلانتری‌ها ابلاغ کرده ایم. ضمن آن که همکاری شهروندان و رعایت نکات پیشگیرانه می‌تواند ما را در اجرای این طرح یاری کند.

    سرهنگ حسینی گفت: پیشگیری انتظامی از وقوع جرائم در محلات با بهره گیری از ظرفیت‌های محلی مهمترین مأموریت گشت‌ها است که عملکرد مأموران گشتی نقش مهمی در افزایش اعتماد شهروندان به کلانتری را به دنبال دارد.

    وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری چنین کارگاه‌هایی تعالی بخشیدن به رفتار پرسنل در مأموریت های متنوع است تا موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورند که در مجموعه فرماندهی پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بهترین اساتید دانشگاهی جهت آموزش نیروها استفاده می‌کنیم و از درگاه‌های مختلف همانند مرکز 197و 110 در حال رصد رفتار میدانی مأموران هستیم که روزانه تعداد بسیاری تماس با شهروندان داریم تا نحوه عملکرد را ارزیابی کنیم.

     جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در پایان اظهار کرد: نحوه رفتار مأموران 110 در مأموریت محوله از آنجایی حائز اهمیت است که به عنوان نخستین مداخله گر در مأموریت‌هایی حضور پیدا می‌کنند که شهروندان پلیس را به مدد می‌طلبند و باید ضمن آشنایی به قوانین و مقررات و آگاه سازی شهروندان، رفتاری متناسب با نوع مأموریت داشته باشند که نمونه آن حضور مأموران در صحنه‌های سرقت است که باید با شهروندان مالباخته از آنجا که مالشان از دست رفته است، رفتاری تسکین بخش از خودشان نشان دهند و افسران گشت با حضور در محل سریعا نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو