فونیکسریمکسبهتام

جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده

عیدانه پلیس راه در جاده های مازندران

عصر خودرو- رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک نیمه سنگین جاده‌های هراز، چالوس و لغزنده بودن همه جاده‌های استان خبر داد.

جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون ترافیک در جاده هراز شهر امل محدوده چلاو تقریباً 300 متر به سمت شمال و کرج – چالوس نیمه سنگین و پرحجم است.

    وی افزود: آمد و شد خودرو‌ها در جاده سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

    سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون همه جاده‌های استان بارانی و لغزنده و جاده های، ولی آباد، کرج – چالوس و فیروزکوه محدوده گردنه گدوک و ارتفاعات کیاسر و سمنان مه گرفتگی گزارش شده است.

    رئیس پلیس راه مازندران به محدودیت‌های ترافیکی روز عید قربان اشاره کرد و افزود: از ساعت 14 فردا سه شنبه تا ساعت 2 بامداد روز چهارشنبه جاده از مرزن آباد به کرج بسته می‌شود.

    وی گفت: جاده چالوس محدوده کرج به مرزن اباد از ساعت 17 فردا تا ساعت 2 بامداد روز چهارشنبه یکطرفه می‌شود.

    سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج - چالوس همچنان ممنوع است، افزود: ورود کامیون فردا در جاده هراز از ساعت 12 بعدازظهر تا 12 شب ممنوع است.

    محدودیت ترافیکی پلیس راه در روز عید قربان
    رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 روز سه شنبه 30 مرداد تا 2 بامداد روز چهارشنبه 31 مرداد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

    سرهنگ قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز سه شنبه 30 مرداد تا 2 بامداد روز چهارشنبه 31 مرداد از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه می‌شود.

    وی گفت: آمد وشد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 2 شهریور تا 2 بامداد روز شنبه 3 شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد شد.

    رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمد و شد همه تریلر‌ها از جاده هراز همچنان ممنوع است، گفت:: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه شنبه 30 مرداد و از ساعت 6 صبح تا 24 روز‌های چهارشنبه 31 مرداد و پنجشنبه اول شهریور و از ساعت 6 صبح روز جمعه تا 12 ظهر روز شنبه 3 شهریور از جاده هراز ممنوع است.

    سرهنگ قدمی افزود: آمد و شد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه 2 شهریور تا 2 بامداد روز شنبه 3 شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع است و تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه تا 2 بامداد روز شنبه با اعلام ماموران پلیس راه در محل از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.

    وی گفت: آمد و شد تمامی تریلی‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 24 چهارشنبه 31 مرداد و جمعه اول شهریور در محور تهران-فیروزکوه-قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو