فونیکسریمکسبهتام

برگزاری دوره آموزشی برای مدیران نمایندگان فروش کارمانیا

عصر خودرو- دوره آموزشی مدیران نمایندگان فروش شرکت خودروسازی کارمانیا با حضور معاونت و مدیریت فروش، مدیریت واحد شبکه نمایندگان، مسئولان آموزش فروش و مدیران نمایندگی های شرکت خودروسازی کارمانیا برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی برای مدیران نمایندگان فروش کارمانیا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، این دوره برای مدیران نمایندگان فروش تدوین شده و هدف از برگزاری آن آشنایی و در نتیجه پیاده سازی هر چه بیشتر الزامات مورد نیاز در فرآیندها و محیط نمایندگان فروش است.
    در خط مشی کیفی شرکت خودروسازی کارمانیا علاوه بر تاکید ویژه بر تولید محصولات باکیفیت توجه ویژه ای به ایجاد خدمات فروش و پس از فروش فراگیر، با کیفیت و قیمت مناسب شده است. در این راستا واحد آموزش و ارتقا نمایندگان فروش اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی منظم  می کند. در این دوره های آموزشی که برای پرسنل نمایندگان فروش برگزار می شود عناوین و مبانی متعددی مانند آشنایی با محصولات فعلی، محصولاتی که در آینده وارد سبد فروش خودروسازی کارمانیا می‌شوند، بازاریابی و فروش، علوم ارتباطات، اصول و فنون مذاکره را شامل می‌شود.
    براساس برنامه زمان‌بندی واحد آموزش و ارتقا نمایندگان فروش، از پرسنل نمایندگان فروش برای حضور در این دوره‌ها دعوت به عمل می‌آید. از آنجایی که توسعه و ارتقا منابع انسانی یکی از مهمترین اصول و اهداف خودروسازی کارمانیا است، اجرای چنین دوره‌هایی اولویت بالایی در اهداف کلان شرکت خودروسازی کارمانیا دارد. 
    این دوره توسط یکی از مدرسان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام و نظام ارزیابی نمایندگی‌های فروش خودرو تشریح شد که در محیطی تعاملی با مشارکت فراگیران همراه بود. الزامات مطرح شده در این کلاس آموزشی در دوره های منظم توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مورد بازرسی قرار گرفته و نتایج آن در اختیار عموم قرار می‌گیرد. شرکت خودروسازی کارمانیا نیز با ممیزی‌های دوره‌ای داخلی بر اجرای این الزامات نظارت کرده و یاری رسان نمایندگان در راستای بهبود مستمر کیفیت ارائه خدمات فروش به مشتریان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط