فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون عمران مجلس :

اعتبار کافی برای تکمیل پروژه آزادراه تهران-شمال وجود ندارد

افتتاح آزادراه در صورت افزایش اعتبارات وزارت راه و شهرسازی

عصر خودرو- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعا اگر اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۸ افزایش یابد، می توان به بهره برداری آزادراه تهران-شمال در آینده ای نزدیک امید داشت.

اعتبار کافی برای تکمیل پروژه آزادراه تهران-شمال وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، محمدرضا ملکشاهی راد با اشاره به آخرین وضعیت پروژه آزادراه تهران-شمال، گفت: در گذشته این پروژه به متولیان و پیمانکاران مختلفی از جمله بنیاد مستضعفان و پیمانکاران چینی واگذار شد، اما آن ها به ویژه شرکت خارجی به علت عدم تأمین فاینانس نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند.

    نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه آزادراه تهران- شمال یکی از بزرگ ترین پروژه های عمرانی و راه سازی کشور محسوب می شود و تاکنون اعتبارات ویژه ای برای پیشبرد این پروژه اختصاص داده شده است.

    وی با بیان اینکه پروژه آزادراه تهران-شمال تاکنون هزینه بسیاری برای کشور به بار داشته است، افزود: تاکنون بیش از دو یا سه هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه هزینه شده، اما متأسفانه پیشرفت پروژه در حد انتظار نبوده است.

    این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: در شرایط کنونی استراتژی برای اجرای پروژه آزادراه تهران-شمال تغییر کرده، به صورتی که این پروژه به فازهای متعدد تبدیل شده و هر کدام از این فازها به یک پیمانکار داخلی واگذار شده و خوشبختانه این شرکت ها به خوبی در حال اجرای پروژه هستند.

    وی گفت: تاکنون حدود 20 کیلومتر از آزادراه آسفالت شده، حال مسئله مهم این است که در شرایط کنونی دولت برای تکمیل پروژه آزادراه اعتبار کافی در اختیار ندارد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعا اگر اعتبارات وزارت راه و شهرسازی در سال 98 افزایش یابد، می توان به بهره برداری آزادراه تهران-شمال در آینده ای نزدیک امید داشت، در غیر این صورت فقدان اعتبار این پروژه دچار مشکل می کند./

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو