فونیکسریمکسبهتام

تعقیب و گریز یک ساعته پلیس برای بازداشت مجرم سابقه‌دار

عصر خودرو- رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت مجرم‌ سابقه‌دار خبر داد و گفت: ماموران با شلیک چندین گلوله به سمت چرخ‌های خودرو و پس از گذشت نزدیک به یک ساعت تعقیب و گریز سارق را زمین‌گیر کردند.

تعقیب و گریز یک ساعته پلیس برای بازداشت مجرم سابقه‌دار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از تسنیم، سردار علیرضا لطفی با اعلام خبر بازداشت یکی از مجرمان سابقه‌دار درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت یک بامداد روز جاری (11  آبان) واحد گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در محدوده میدان امام حسین (ع) به یک دستگاه خودرو پراید نقره‌ای شکوک شد.

    رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با بررسی ارکان هویتی خودرو مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت بوده و در مورخه پنجم آبان ماه جاری در محدوده خانی‌آباد نو سرقت شده که ماموران گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ با استفاده از وسائل هشداری به راننده پراید دستور ایست داده اما وی بدون توجه به دستور ایست پلیس اقدام به فرار کرده و با افزایش سرعت و حرکت در کوچه پس کوچه‌های فرعی سعی در فرار از واحد گشت پلیس آگاهی داشت. 

    وی تصریح کرد: ماموران طی این تعقیب و گریز در مرحله اول و با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شیک بیش از سه تیر هوایی سعی در متوقف کردن خودرو داشته اما راننده پراید مسروقه ضمن حرکت در خلاف جهت خودروها در خیابانهای یک طرفه و تصادف خسارتی با چندین خودرو همچنان به فرار خود ادامه داد.

    لطفی افزود: نهایتاً ماموران با شلیک چندین گلوله به سمت چرخهای خودرو، سه لاستیکپراید را مورد هدف قرار داده و پس از گذشت نزدیک به یک ساعت تعقیب و گریز، خودرو پراید مسروقه را در محدوده خیابان 30 متری نیروی هوایی متوقف کرده و راننده  25 ساله پراید را دستگیر کردند.

    وی خاطرنشان کرد: در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که راننده پراید مسروقه از مجرمین سابقه‌دار در زمینه سرقت به ویژه سرقت خودرو بوده که به تازگی از زندان آزاد شده که در نهایت متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی تهران بزرگ، برای انجام تحقیقات پلیسی و شناسایی دیگر جرائم ارتکابی در اختیار اداره دوم مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو