فونیکسریمکسبهتام

دستور رئیس جمهوری برای چهار بانده شدن مسیر مهران به نجف

عصر خودرو- وزیر کشور گفت: جا به جایی دو میلیون زائر در ۲۰ روز کار بزرگی است، البته این حرکت بزرگ ممکن است، مشکلاتی هم داشته باشد از جمله تأمین ارز که آن را حل می کنیم، رئیس جمهوری نیز دستور تقویت زیرساخت ها از جمله چهاربانده شده جاده مهران به نجف را صادر کرده که اجرا می شود.

دستور رئیس جمهوری برای چهار بانده شدن مسیر مهران به نجف
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز دوشنبه در آخرین جلسه ستاد مرکزی اربعین در وزارت کشور با اشاره به دستور رئیس جمهوری مبنی بر تقویت زیرساخت ها گفت: چهار بانده کردن جاده مهران به نجف یکی از مواردی است که باید به آن پرداخت و می توان گفت هر کاری که در این زمینه صورت گیرد باقیات الصالحات است که تا سالها آن را در پرونده ما خواهند نوشت.
    وزیر کشور افزود: موضوع اربعین و تلاش های انجام شده برای برگزاری این آیین دینی را نمی توان آنچنان که باید و شاید منعکس کرد و مردم نیز به طور طبیعی از فعالیت های صورت گرفته مطلع نمی شوند.
    وی گفت: اینکه بتوانیم ظرف 20 روز 2 میلیون نفر را بین دو کشور جابه جا کنیم آن هم با ارائه خدمات و ایجاد امنیت و بسیاری دیگر از مسائل خیلی عظیم است فقط می توان گفت به جز لطف خدا و عنایات سیدالشهدا چیز دیگری را نمی توان موثر جلوه داد.
    وزیر کشور ادامه داد: امسال چهارمین سالی بود که مراسم اربعین به طور متمرکز انجام شده و توانستیم در همه حوزه ها از امنیت و مسائل زیرساختی گرفته تا خدمات رسانی و فرهنگ سازی و اطلاع رسانی جهش داشته باشیم اما مسیر پیش رو را باید به گونه ای طراحی کنیم که مردم هم در شرایط عادی بتوانند به زیارت عتبات عالیات بیابند و همچنین در ایام اربعین ضمن افزایش کیفی و کمی در خدمات رسانی و پشتیبانی و امور معنوی و ارزشی باید کارهای بسیاری انجام دهیم.
    رحمانی فضلی ادامه داد: در این شرایط وامصیبت های معنوی که در دنیا وجود دارد و هیچ کسی در عرصه معنویت اعتقادی ندارد جریانی به نام اربعین به راه افتاده است و جالب است که 45 درصد افزایش زائران خارجی را شاهد هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو