فونیکسریمکسبهتام

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خبر داد:

کسب مقام دوم جهانی توسط پلیس راهور در کنفرانس جهانی پیشگیری از مصدومیت‌ها و ارتقای ایمنی

عصر خودرو- به گفته معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا این پلیس تخصصی در میان ۱۳۰ کشور جهان به مقام دوم جایزه بین‌المللی در حوزه اقدامات رسانه ای فرهنگ ترافیک دست یافت.

کسب مقام دوم جهانی توسط پلیس راهور در کنفرانس جهانی پیشگیری از مصدومیت‌ها و ارتقای ایمنی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سرهنگ جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: سیزدهمین کنفرانس جهانی پیشگیری از مصدومیت‌ها و ارتقای ایمنی امسال در شهر بانکوک کشور تایلند با حضور 850 شرکت کننده، 120 سخنران و 600 پوستر از 130 کشور جهان برگزار شد.

    وی گفت: این کنفرانس 2 سالانه، با حمایت سازمان  جهانی بهداشت (WHO)، وزارت ‌بهداشت تایلند، سازمان اورژانس تایلند و سازمان سلامت تایلند با هدف پیشگیری از خشونت و حوادث در راستای دستیابی به توسعه پایدار برگزار شد و تیم راهور ناجا نیز به عنوان نمایندگان ایران در آن به ارائه اقدامات و دستاوردهای فرهنگی ، اجتماعی و رسانه ای پرداختند.

    معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد: پلیس راهور ناجا در این کنفرانس توانست با ارسال فیلم های  کوتاه ، عکس، پوستر و تیزرها و انیمیشن های  فرهنگی تهیه شده برای ارتقای فرهنگ و رعایت قوانین و مقررات رانندگی، که توسط هیات 13 نفره داوران بین المللی ارزیابی شده بودند با پشت سر گذاشتن کشورهای توسعه یافته با درآمد بالایی همچون استرالیا و کانادا، پس از امریکا مقام دوم جایزه بین‌المللی ایمنی در حوزه  رسانه را کسب کند. همچنین 2 محصول فرهنگی – اجتماعی پلیس راهور نیز مورد تقدیر داوران قرار گرفت.

    وی خاطرنشان کرد: در پایان این کنفرانس شرکت کنندگان در کنفرانس در بیانیه پایانی، با تاکید بر نزدیک شدن به پایان دهه ایمنی راه‌ها (2011 تا 2020 میلادی) اذعان کردند که "هنوز سوانح ترافیکی به عنوان یک مشکل اساسی در کشورهای کم درآمد و درآمد متوسط حل نشده و چالش اساسی این کشورها به حساب می‌آید که در راستا ضروری است کشورها ضمن تلاش مضاعف در خصوص ارتقای جهانی ایمنی راه‌ها، تامین بودجه مورد نیاز و استفاده از تجارب موفق جهانی برای کاهش مصدومیت‌های ناشی از سوانح ترافیکی گام‌های موثری بردارند. همچنین در جهت رسیدن به چشم انداز صفر در کاهش سوانح ترافیکی همه کشورها باید از ابزارهای لازم که یکی از آنها ارتقای فرهنگ رانندگی است کمک بگیرند.

    پلیس راهور ناجا در دوازدهمین کنفرانس جهانی پیشگیری از مصدومیت‌ها و ارتقای ایمنی در سال 2016 در کشور فنلاند نیز در بخش مدیا  موفق به کسب مدال برنز جهانی شده بود.

    مقرر شده است چهاردهمین کنفرانس جهانی پیشگیری از مصدومیت‌ها و ارتقای ایمنی سال 2020 در کشور استرالیا برگزار شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو