فونیکسریمکسبهتام

جانشین رئیس پلیس راه گیلان:

خودروهاجهت ترددازمحورهای کوهستانی زنجیرچرخ همراه داشته باشند

عصر خودرو- جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف در ارتفاعات استان گفت: خودروها برای تردد از محورهای کوهستانی زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

خودروهاجهت ترددازمحورهای کوهستانی زنجیرچرخ همراه داشته باشند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ایرنا ، سرهنگ جابر صفاری  اظهار داشت: بارش برف از شب گذشته در محورهای پونل- خلخال و اسالم- خلخال آغاز شده که در حال حاضر پلیس در راهها بویژه مناطق کوهستانی استان مستقر است و اگر ضرورت ایجاب کند از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ جلوگیری می کند.
    وی افزود: در وهله اول توصیه می شود در صورت عدم ضرورت از تردد در محورهای کوهستانی استان در چنین شرایط جوی پرهیز شود.
    وی بیان کرد: رانندگان در صورت ضرورت به تردد در محورهای کوهستانی ، تجهیزات ایمنی و زمستانی همچون زنجیرچرخ، لباس گرم و غذای آماده به همراه داشته باشند، ضمن اینکه قبل از حرکت سوختگیری کرده و از سالم بودن خودرو از قبیل برف پاک کن ها ، چراغ ها و لاستیک ها اطمینان حاصل کنند.
    وی در ادامه به تصادفات در راههای استان نیز اشاره و تصریح کرد: از روز گذشته تاکنون ؛ 19 تصادف در راههای استان روی داده که منجر به زخمی شدن 27 نفر شده است.
    سرهنگ صفاری با اشاره به بارش باران در سایر محورهای استان در زمان حاضر و بدنبال آن لغزندگی محورهای استان از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئنه ، رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و فاصله طولی مناسب و پرهیز از شتاب و تعجیل، ترددی ایمن را برای خود و دیگران در راههای استان رقم بزنند.
    اداره کل هواشناسی گیلان آسمان استان را برای امروز (شنبه) ابری و مه آلود، همراه با بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید، خیلی شدید) ، کاهش دما، و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط