فونیکسریمکسبهتام

بررسی بازار انواع ملزومات زمستانی اتومبیل در ایران

بازار آمادگی خودرو برای فصل سرما

عصر خودرو- با آغاز برودت هوا و همچنین بارش برف زمستانی در اغلب نقاط کشور تصمیم گرفتیم گزارش نیم صفحه بازار تخصصی هفته نامه خودروامروز را به ملزومات زمستانی راسته لوکس فروشان خودرو اختصاص دهیم.

بازار آمادگی خودرو برای فصل سرما
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، همراه ما باشید تا ببینیم در این بازار چه تجهیزاتی و با چه قیمتی را می‌توانیم برای رفاه سرنشینان خودرو و همچنین سلامت اتومبیل خریداری کنیم تا این کاهش دمای یکباره آسیب جدی به خودرو و پیشرانه آن وارد نکند.
    ضد یخ
    با شروع فصل زمستان مراجعات دارندگان انواع خودرو به بازار برای خرید ضدیخ در بازارهای اکثر نقاط کشور نسبت به فصول دیگر چندین برابر می‌شود. برندهایی مانند کاسپین و بهران در میان تولیدات داخلی همچنان حرف اول را از لحاظ کیفیت و همچنین میزان فروش می‌زنند اما قیمت آنها تا حدودی نسبت به چند ماه گذشته افزایش داشته است. سایر برندهای موجود در بازار نیز مانند پارس، ایرانول، بهمن و ... در بازار قابل خریداری هستند و نسبت به ضدیخ‌های وارداتی مانند لیکومولی، توتال، لوبریفنت و ... قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارند.

    ضدیخ لوکینی 1 لیتری به قیمت 22.000 تومان

    ضدیخ ETG 1.5 لیتری به قیمت 139.000 تومان

    زنجیر چرخ
    زنجیرچرخ های موجود در بازار نیز همچنان به دو شکل سنتی و فلزی یا کمربندهای پلاستیکی که به نوع ژله‌ای معروف هستند در بازار لوکس فروشان یا قطعات جانبی خودرو به وفور یافت می‌شوند. تعداد کمربندها و سایز رینگ خودروی شما دو عامل مهم برای تعیین قیمت نهایی اینگونه زنجیر چرخ‌ها در بازار به شمار می‌آیند. قبل از مراجعه به این بازار و خرید از آن باید توانایی خود نسبت به نصب زنجیر چرخ را در نظر بگیرید و همچنین مسیر برفی که در آن رفت و آمد دارید را بسنجید تا بتوانید بهترین انتخاب را در این بازار داشته باشید. گفتنی است زنجیر چرخ‌های ژله‌ای خصوصاً از نوعی که دارای 12 کمربند نانویی است در بازار قیمت بیشتری نسبت به سایر زنجیر چرخ‌ها دارند اما باید توجه داشته باشید که زنجیر چرخ‌هایی که از نوع فلزی هستند در مسیرهای برفی بیشترین کارایی را دارند. ضمناً قبل از خرید سایز لاستیک و رینگ خود را با مشخصات درج شده بر روی کیف یا جعبه زنجیر چرخ چک کنید.

    زنجیر چرخ مناسب برای رینگ‌های سایز 14 و خانواده پژو به قیمت 144.000 تومان

    زنجیر چرخ گلد مناسب برای رینگ‌های سایز 16 به قیمت 147.000 تومان

    تیغه برف پاک‌کن
    در مورد تیغه‌های برف پاک کن نیز باید گفت قیمت آنها نسبت به سال قبل حدود 2 برابر شده است و باید قبل از خرید توجه داشته باشید که تیغه‌های ژله‌ای کارایی بسیار بالا اما عمری کوتاه دارند و در عوض تیغه‌های فابریک خودروهای ایرانی عمری بیشتری داشته اما قدرت پاک کنندگی آنها مانند برف پاک کن‌های ژله‌ای نیست. همچنین می‌توانید در این بازار که اغلب محصولات آن وارداتی است تیغه‌ای با سایز بزرگتر از اندازه فابریک برای شیشه اتومبیل خود تهیه کنید تا تیغه قسمت بیشتری از شیشه اتومبیل شما را تمیز کند البته قبل از خرید حتماً با فروشنده در این مورد باید مشورت کنید.

    تیغه MVM315 مدل A13
    به قیمت 59.000 تومان

    یغه برف پاک کن مزدا 3 نیو
    به قیمت 278.000

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو