فونیکسریمکسبهتام

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی یاسوج خبر داد:

مصدوم شدن ۸ نفر در تصادفات گچساران

عصر خودرو- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از کشته و مصدوم شدن ۸ نفر در تصادفات گچساران و مسمومیت ۴ نفر با گاز co در یاسوج خبر داد.

مصدوم شدن ۸ نفر در تصادفات گچساران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، جلال پوران فرد در خصوص جزئیات این حوادث گفت:: در ساعت 19 و 35 دقیقه شب گذشته واژگونی پراید در خانه احمد گچساران با چهار مصدوم اتفاق افتاد.

    وی افزود: تصادف دوم در ساعت 20 و 21 دقیقه در محور امامزاده جعفر به گچساران با برخورد پراید با سمند و مصدوم شدن دو کودک 9 ساله و 5 ساله و یک بزرگسال به اورژانس گچساران گزارش شد.

    مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد:  تصادف سوم در اولین دقایق بامداد امروز جمعه نهم آذرماه 97 در ساعت 30 دقیقه بامداد به مرکز اورژانس گزارش شد.

    پوران فرد با بیان اینکه این حادثه در محور گچساران به بهبهان به وقوع پیوست افزود: این حادثه واژگونی پژو 405 بود که متأسفانه یک فرد 46 ساله در دم قبل از رسیدن تکنسین جان خود را از دست داده بود.
    وی با بیان اینکه در ساعت 4 و 5 دقیقه بامداد امروز نیز مسمومیت 4 نفر از اعضای یک خانواده در روستای جدول غوره یاسوج به مرکز اورژانس گزارش شد، افزود: بلافاصله یک آمبولانس به محل اعزام شد.

    وی تصریح کرد: این خانواده که 2 کودک  و 2بزرگسال  بودند بعد از اکسیژن درمانی به بیمارستان امام سجاد انتقال داده شدند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط