فونیکسریمکسبهتام

شب‌ها به جاده چالوس نروید

عصر خودرو- رییس پلیس راه البرز گفت: محور کرج – چالوس تا ۲۰ اسفند از شنبه تا سه شنبه‌های هر هفته مسدود می‌شود.

شب‌ها به جاده چالوس نروید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، سرهنگ رضا گودرزی اظهار کرد: انسداد شبانه محور کرج – چالوس از این هفته آغاز و تا 20 اسفند ادامه دارد.

    وی ادامه داد: بر این اساس از ساعت 10 شب تا پنج صبح شنبه تا سه شنبه هر هفته شاهد انسداد این محور خواهیم بود. این انسداد شبانه به دلیل تثبیت سقف تونل شماره پنج جاده کرج -چالوس به وجود آمده و پس از پایان عملیات، به اتمام می‌رسد.

    سرهنگ گودرزی گفت: در این بازه زمانی از رانندگان درخواست می‌شود ضمن همکاری با ماموران پلیس راه و راهداری   برای تردد به شمال کشور از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

    پیش از این مهرداد جهانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از رفع انسداد محور کرج – چالوس پس از ریزش بهمن خبر داده و شب گذشته  گفته بود: ساعتی پیش شاهد ریزش بهمن در پیچ سرهنگ بودیم.

    وی ادامه داده، در کنار ریزش بهمن، در محدوده پل خواب هم ریزش کوه اتفاق افتاد که هر دوی این حوادث باعث انسداد محور کرج – چالوس شدند. به محض وقوع این حوادث نیروهای راهداری وارد عمل شده و برای رفعی انسداد اقدام کردند.

    این مسئول توضیح داد: خوشبختانه در مدت زمان کوتاهی هم برف‌های سرازیر شده و هم سنگ‌هایی که به وسط جاده غلتیده بودند از مسیر برداشته شدند. در حال حاضر مسیر برای تردد خودروها باز بوده و انسداد این محور به طور کامل رفع شده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز توضیح داد: به دلیل انسداد چند ساعته درمحور کرج – چالوس ، تردد خودروها در این مسیر با کندی مواجه شد و به ویژه در محدوده تونل کندوان ترافیک سنگین شد. متاسفانه حادثه ریزش سنگ در این محور باعث مصدوم شدن چهار نفر و وارد شدن خسارت به پنج خودرو شده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط