فونیکسریمکسبهتام

نماینده مجلس:

دولت برای کمربندی پاکدشت ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد

عصر خودرو- نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت که احداث کمربندی برای این شهرستان که در مسیر محور امام رضا واقع شده از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دولت به همین منظور ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.

دولت برای کمربندی پاکدشت ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، محمد قمی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری پاکدشت که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران برگزار شد،اظهار داشت: این شهرستان نوپا است که از سال 76 استقلال خود را به دست آورده و با وجود تلاش هایی که مردم و مسئولان شهرستان و استان تهران انجام داده اند ، کماکان با مشکلات عدیده ای مواجه است.

    وی افزود: یکی از مشکلات شهرستان پاکدشت ، در حوزه ترافیک و حمل و نقل جاده ای است چرا که محور ترانزیتی شرق کشور و امام رضا(ع) از پاکدشت عبور کرده و تردد هزاران دستگاه خودرو ، مشکلات عدیده ای را برای ساکنین این منطقه به همراه آورده است.
    وی با اشاره به این که احداث کمربندی جنوبی می تواند گره کور ترافیکی این شهرستان را برطرف کند اظهار داشت : در دولت های نهم و دهم با وجود اعتبارات مناسبی که در اختیار دولتمردان قرار داشت ، ردیف بودجه مناسبی برای کمربندی پاکدشت در نظر گرفته نشد و این پروژه مهم و حیاتی سال ها معطل باقی ماند.
    قمی گفت: در سفر محمدباقرنوبخت رئیس سازمان رئیس سازمان برنامه و بودجه به شهرستان پاکدشت، به منظور ایجاد ردیف بودجه ، 2 میلیارد تومان اعتبار به کمربندی پاکدشت اختصاص یافت که با توجه ویژه دولت ، برای احداث این مسیر 35 کیلومتری ، 150 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته تا هر چه سریعتر مشکلات این شهرستان برطرف شود.
    عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بر لزوم اجرای پروژه مترو تهران - پاکدشت اظهار داشت: پاکدشت به دلیل نزدیکی به پایتخت و وجود فرصت های شغلی مناسب ، همواره مورد توجه مهاجرین بوده است و این امر مسئله حمل و نقل و اجرای طرح های حمل و نقل ریلی را از اهمیت ویژه ای برخوردار کرده است.
    وی گفت: هم اکنون اجرای قطار شهری تهران - پاکدشت از محل منطقه قلعه نو شهرستان ری در دستور کار قرار دارد و بر اساس برنامه زمان بندی ، طی دو سال آینده این طرح به بهره برداری می رسد.
    وی اظهار داشت: درخواست شهرستان پاکدشت از مسئولان ، اجرای پروژه مترو ، از سه راه افسریه به شهرستان است تا مردم بتوانند بدون دغدغه به شبکه مترو تهران متصل شوند.
    قمی با اشاره به مشکلات آب در حوزه شرب و کشاورزی گفت: کلنگ سد ماملو توسط آیت الله هاشمی رفسنجانی با هدف تأمین آب شهروندان پاکدشت و ورامین به زمین زده شد ولی امروز آب این سد به تهران اختصاص یافته است.
    وی گفت: با سرعت بخشیدن به اجرای طرح مدول دوم تصفیه خانه سد ماملو ، این انتظار می رود که مردم پاکدشت نیز از آب این سد برخوردار شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو