فونیکسریمکسبهتام

در جلسه شورای ترافیک مطرح شد

رامسر فاقد کمربندی است

۸۰ درصد شهر پیاده رو ندارد

عصر خودرو- فرماندار رامسر با تقدیر از تلاش های انتظامی شهرستان در کاهش ناهنجاری ها اظهار داشت: این شهرستان گردشگرپذیر فاقد کمربندی است که باید ساخت آن مورد توجه قرار گیرد.

رامسر فاقد کمربندی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد آزاد پیش ازظهر دوشنبه در جلسه شورای ترافیک با بیان اینکه نیروی انتظامی در کاهش ناهنجاری‌ها اقدامات خوبی انجام داده است گفت: مبارزه با هنجار شکنی و اعمال ضد ارزشی در دستور کار قرار دارد و شهرستان رامسر در بخش‌های مختلف به جهت همراهی‌های مردم درخشش خوبی دارد.

    فرمانده انتظامی رامسر در این جلسه با اشاره به اینکه اصلاح ساختار هندسی و نقاط حادثه خیز سبب پیشگیری از تصادفات حادثه خیز می‌شود گفت: رامسر با حجم انبوه مسافر در شش ماهه اول سال فاقد کمربندی است که سبب ایجاد ترافیک می‌شود.

    سرهنگ علی قیصری تصریح کرد: اصلاح ساختار هندسی و نقاط حادثه خیز سبب پیشگیری از تصادفات حادثه خیز می‌شود.

    رئیس پلیس راه میان حاله در این جلسه گفت: خط کشی محور جواهرده و نصب تابلو و علائم در مسیر و روستای جواهرده، آسفالت 30 متری استل کنار سبب کاهش تصادفات و نظم جاده‌ای می‌شود.

    حسن عسگرزاده افزود: دست فروشان حاشیه راه در محور جواهرده رو به رشد بوده که سبب معضلات ترافیکی می‌شود و باید جمع آوردی شوند.

    پارکینگ عمومی در شهر احداث شود

    رئیس پلیس راهور شهرستان رامسر در این جلسه گفت: احداث پارکینگ عمومی در شهر سبب کاهش ترافیک و پیشگیری از سرقت خودرو می‌شود.

    اسرافیل نصیری تصریح کرد: به هر شهری وارد می‌شویم نظم و ساماندهی ترافیک سبب قانونمندی آن شهر شده است.

    وی خاطر نشان کرد: شهر نیاز به تحرک در روان سازی ترافیک دارد و احداث پارکینگ عمومی سبب کاهش ترافیک و پیشگیری از سرقت خودرو می‌شود.

    رئیس پلیس راهور رامسر با بیان اینکه میدان دادگستری دارای ترافیک سنگین است که نیاز به طراحی، اصلاح هندسی و همفکری شورای ترافیک جهت روان سازی دارد گفت: اصلاح نقاط حادثه خیز جهت پیشگیری و کاهش تصادفات عملیاتی خواهد شد.

    وی افزود: مانیتورینگ پایش تصویری جهت کنترل ترافیک و جرایم رانندگی در اختیار پلیس راهور قرار بگیرد.

    شهردار رامسر در این جلسه اظهار کرد: مهندسی ترافیک در ساعات مشخص سبب کاهش ترافیک و هزینه می‌شود.

    رضا کحالی گفت: در بخش مهندسی ترافیک ضعیف عمل شده است و در چهار راه‌ها مسیر فرار خودرودها طراحی تا سبب روان سازی ترافیک شود.

    80 درصد شهر رامسر بدون پیاده رو است

    وی افزود: شهرداری با جانمایی مناسب نسبت به ایجاد مکان‌های مناسب جهت استقرار و ایستگاه پلیس اقدام می‌کند.

    شهردار رامسر با اشاره به اینکه هدف ما خدمت به مردم است و نقض حقوق شهروندی سبب مخاطرات اجتماعی می‌شود تصریح کرد: احداث 60 کیوسک در پیاده رو موجبات نقض حقوق شهروندی است که باید ساماندهی شود.

    رضا کحالی گفت: 80 درصد شهر رامسر پیاده رو ندارد که سبب نقض حقوق شهروندی شده و شهرداری با اصلاح پیاده روها سبب ایجاد امنیت برای عابران می‌شود.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط