فونیکسریمکسبهتام

۱۵ کیلومتر از کمربندی دوم تهران - قم در حوزه شهرری بهسازی می‌شود

عصر خودرو- معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از آغاز بهسازی و مرمت ۱۵ کیلومتر از آسفالت کمربندی دوم جاده تهران ـ قم با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال در حوزه شهرستان ری خبر داد.

۱۵ کیلومتر از کمربندی دوم تهران - قم در حوزه شهرری بهسازی می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، عادل مصدقی اظهار داشت:نخستین مرحله از عملیات بهسازی کمربندی دوم تهران با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان ری، اداره راهداری ونیروی انتظامی انجام می شود. 

    وی خاطرنشان کرد: آسفالت کمربندی دوم از دورسون‌آباد به سمت جاده تهران- قم وضعیت مناسبی ندارد و این مسیر نیاز به بهسازی و روکش آسفالت دارد.
    این مسئول ادامه داد:طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در سال جاری 15 کیلومتر در مسیر رفت و برگشت این کمربندی توسط راهداری استان تهران و فرمانداری ویژه شهرستان ری عملیات بهسازی انجام شود.
    مصدقی بیان کرد: با توجه به تردد روزانه حدود 40 هزار خودرو در کمربندی دوم تهران پیش بینی می شود این اقدام موجب تسهیل در عبور ومرور هموطنان در این مسیر خواهد شد.
    معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اضافه کرد: بهسازی و نوسازی آسفالت جاده قدیم قم تهران، کمربندی دوم و تکمیل طرح های  اولویت دار اداره راهداری شهرستان ری از مهم ترین برنامه های  اداره راهداری استان تهران است.
    وی افزود: آزاد راه تهران ـ قم به عنوان شاه راه ارتباطی 17 استان جنوبی کشور از اهمیت خاصی برخودار است از همین جهت روکش آسفالت، لکه گیری و نصب علایم ایمنی این آزادراه همواره در دستور کار اداره راه شهرستان ری قرار دارد.
    شهرستان ری دارای 2 هزار و 200 کیلومتر راه روستایی و 180 کیلومتر راه اصلی است.
    شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود  یک میلیون  نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط