فونیکسریمکسبهتام

جمالی سوسفی:

مسیر آزادراه قزوین-رشت از میان بازار زیتون رودبار خواهد گذشت

عصر خودرو- نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: یکی از خواسته های مردم رودبار فعال بودن مسیر آزادراه رشت به قزوین از میان بازار زیتون این شهر بود که تصمیم بر این شد جاده مذکور به عنوان مسیر اصلی آزادراه باقی بماند.

مسیر آزادراه قزوین-رشت از میان بازار زیتون رودبار خواهد گذشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، منوچهر جمالی سوسفی  با اشاره به مشکلات عمرانی شهرهای رودبار و منجیل استان گیلان، گفت: یکی از مسائل و دغدغه های مردم منطقه، وضعیت آزادراه قزوین به رشت است، این پروژه از مدت های پیش آغاز شده و تنها قطعه کوچک 8 کیلومتری از این پروژه در محدوده شهر رودبار باقی مانده است.

    نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این قطعه 8 کیلومتری برای اجرا به پیمانکار واگذار شده و اعتبارات آن توسط سازمان برنامه و بودجه دیده شده است.

    مسیر آزادراه قزوین-رشت از میان شهر رودبار می گذرد

    یکی از خواسته های مردم رودبار فعال بودن مسیر آزادراه رشت به قزوین از میان بازار زیتون این شهر بود که تصمیم بر این شد جاده مذکور به عنوان مسیر اصلی آزادراه باقی بماند.

    وی افزود:  یکی از خواسته های مردم رودبار فعال بودن مسیر آزادراه رشت به قزوین از میان بازار زیتون این شهر بود که تصمیم بر این شد جاده مذکور به عنوان مسیر اصلی آزادراه باقی بماند.

    3 هزار نفر در بازار زیتون شهر رودبار مشغول به کار هستند

    وی گفت: در شرایط کنونی حدود 3 هزار نفر در بازار زیتون شهر رودبار مشغول به کار هستند و قطعا اتخاذ برخی تصمیمات در بحث آزادراه قزوین به رشت موجب در خطر افتادن اشتغال مردم منطقه خواهد شد.

    85 درصد بازار زیتون کشور در شهر رودبار است

    جمالی ادامه داد: در شرایط کنونی بیش از 85 درصد بازار زیتون کشور در شهر رودبار است و این بازار، بزرگ ترین بازار زیتون دنیا محسوب شده که در یک مکان وجود دارد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: قرار گرفتن مسیر آزادراه قزوین به رشت از وسط شهر رودبار ضمن تثبیت اشتغال مردم منطقه و رونق اقتصادی، شرایط را برای عبور و مرور مسافران فراهم می کند.

    وی تصریح کرد: یکی دیگر از دغدغه های مردم منطقه، مسئله ساخت ایستگاه های راه آهن در منطقه است، البته ساخت ایستگاه در منطقه لوشان و رستم آباد در مراحل پایانی قرار داشته و در شهر رودبار نیز در حال ساخت است، از طرفی در بحث ایستگاه راه آهن منجیل تقاضا دارم که هر چه سریع تر پروژه مذکور به پیمانکار برای اجرا واگذار شود.

    جمالی سوسفی افزود: یکی دیگر از مشکلات عمرانی مردم منطقه، جایگاه ایست و بازرسی رودبار و عوارضی در وسط این شهر است، جایگاه ایست و بازرسی این شهر تاکنون نارضایتی بسیاری را ایجاد کرده بود، حال خوشبختانه عملیات اجرایی انتقال جایگاه ایست و بازرسی از وسط شهر به منتهی الیه شهرستان رودبار آغاز شده است.

    انتقال عوارضی یکی از مطالبات به حق مردم رودبار

    عضو هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: همچنین در بحث پروژه انتقال عوارضی نیز مردم نارضایتی و مشکلات بسیاری را مطرح کردند، که در این رابطه نیز وزیر راه و شهرسازی با اجرای این پروژه موافقت کردند، از این رو مردم در شرایط کنونی منتظر انتقال عوارضی هستند و این مسئله یک مطالبه جدی برای مردم منطقه محسوب می شود./

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو