فونیکسریمکسبهتام

محسن هاشمی:

توسعه متروی تهران پس از تکمیل خطوط فعلی

عصر خودرو- رئیس شورای شهر تهران درباره توسعه خطوط متروی تهران گفت: الو باید خطوط فعلی را تکمیل کنیم بعد به فکر توسعه سایر خطوط باشیم.

توسعه متروی تهران پس از تکمیل خطوط فعلی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، محسن هاشمی رفسنجانی  درباره لایحه بودجه 98 شهرداری تهران، اظهار کرد: این لایحه هفته جاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت که در مرحله اول در کمیسیون‌های تخصصی و سپس در کمیسیون تلفیق به آن پرداخته می‌شود.

    وی تصریح کرد: بودجه سال آتی شهرداری تهران با توجه به شرایط اقتصادی کشور قطعا انقباضی خواهد بود؛ در همین رابطه جلساتی با معاونان شهردار تهران برگزار شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری نیز بتوانیم بودجه 17 هزار و 400 میلیارد تومانی امسال را محقق کنیم.

    هاشمی رفسنجانی همچنین درباره آخرین وضعیت خط 6 مترو تهران و افتتاح چند ایستگاه از این خط، گفت: با توجه به اهمیت این خط و قرار گرفتن آن در جنوب تهران، بازدیدی از این خط داشتم و متاسفانه قرار بود بخشی از این خط به بهره‌برداری برسد که هنوز این کار انجام نشده است و البته تذکر لازم به مسئولان مربوطه داده خواهد شد و امیدوارم تا پایان سال بخشی  از خط 6( ایستگاه دولت آباد تا میدان شهدا) به‌بهره‌برداری برسد.

    رئیس شورای شهر تهران همچنین به توسعه خطوط مترو تهران اشاره کرد و گفت: برای این کار در ابتدا باید خطوط فعلی را به پایان برسانیم، سپس به توسعه سایر خطوط فکر کنیم. ضمن اینکه دولت نیز برای توسعه مترو باید به تعهدات خود عمل کند.

    وی در ادامه به اجرای طرح اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد اشاره کرد و گفت: این موضوعی است که باید به صورت کارشناسی شده به آن پرداخته شود و نمی‌توان در این زمینه فعلا اظهار نظر کرد؛ بر همین اساس تصمیم گرفته شد که این موضوع در کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای شهر تهران و معاونت حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران مورد بررسی قرار بگیرد.

    هاشمی رفسنجانی در پایان گفت: مدیریت شهری تهران به دنبال فراهم کردن شرایط بهتری برای زندگی شهروندان است و در این مسیر از تمام ظرفیت خود استفاده خواهد کرد و امیدواریم دولت نیز در این بخش بتواند باری از دوش شورای شهر تهران و شهرداری تهران بردارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو