فونیکسریمکسبهتام

اسفند۹۷؛ افتتاح ۵ ایستگاه از خط ۶ متروی تهران

عصر خودرو- رئیس شورای شهر تهران از افتتاح ۴ یا ۵ ایستگاه از خط ۶ متروی تهران در اسفندماه خبر داد.

اسفند۹۷؛ افتتاح ۵ ایستگاه از خط ۶ متروی تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محسن هاشمی در حاشیه برگزاری صد و بیست دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که پیگیری شما درباره نامه ارسال شده به رئیس جمهور به کجا رسید اظهار کرد: این نامه چندی پیش به رئیس جمهور ارسال شد و ایشان نیز موضوع را به مسئولان ذی‌ربط ارجاع داده شده است ولی تا این لحظه پاسخی به ما داده نشده است.

    وی همچنین در خصوص عدم رسیدگی به برخی از دستورات جلسات در صحن علنی شورای شهر تهران گفت: در این زمینه قرار شده این موضوع دسته‌جمعی و پیگیری لازم صورت بگیرد.

    هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه عموما در اواخر اسفندماه همیشه تعدادی از ایستگاه‌های مترور به بهره‌برداری می‌رسند تاکید کرد: در این باره نیز 4 الی 5 ایستگاه از خط 6 تا پایان اسفند ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

    رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به  اینکه هدف از اجرای طرح کاهش آلودگی هوا درآمدزایی نیست گفت: ما در این طرح به دنبال کاهش آلودگی هوا هستیم.

    هاشمی همچنین در خصوص مباحث مطرح شده درباره طرح ترافیک و جمع‌بندی آن مطرح کرد: بخشی از این موارد در شورای ترافیک مطرح می‌شود و در آنجا تصمیم‌گیری می‌شود و در خصوص گسترش محدوده طرح در شورای ترافیک تصمیم‌گیری می‌شود. بنده تا امروز در جلسات شورای ترافیک دعوت نشدم و در صورتی که به این مجموعه دعوت شوم نظرات خود را در آن جلسه ارائه خواهم کرد ولی فعلا صحبتی در این باره ندارم.

    رئیس شورای شهر تهران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر تهران در صورتی که معاون شهرداری کم‌کاری کند وی را استیضاح خواهد کرد یا خیر گفت: اعضای شورای شهر تهران به طورمداوم با معاونین شهردار در ارتباطند و البته شاید کل‌کل‌هایی را با برخی از معاونین از جمله پورسیدآقایی داشته باشند اما در هر صورت کارها براساس برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو