فونیکسریمکسبهتام

تهران بارانی می‌شود

عصر خودرو- مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به روند بارشی کشور طی دو روز آینده گفت: فردا در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب غرب، سواحل خزر و برخی نقاط البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش باران و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

تهران بارانی می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایسنا،احد وظیفه در مورد شرایط جوی کشور طی روزهای آینده، اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (پنجشنبه 18 بهمن)، در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم خواهد بود. همچنین امروز در شرق و جنوب شرق کشور در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شرق کرمان و جنوب شرق هرمزگان وزش باد شدید شمالی همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش قابل ملاحظه دید و کیفیت هوا را انتظار داریم.

    وی با بیان اینکه تا فردا (جمعه 19 بهمن) شاهد افزایش دما در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود، گفت: فردا سامانه بارشی از غرب و جنوب غرب وارد کشور می‌شود و در شمال غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر و برخی نقاط البرز مرکزی در استان‌های قزوین البرز و تهران بارش باران و در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

    مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: پس‌فردا (شنبه 20 بهمن) با گسترش و تقویت سامانه بارشی در نیمه غربی سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی و برخی نقاط از مرکز، جنوب و جنوب شرق کشور شاهد بارش باران و برف و وزش باد خواهیم بود.

    وظیفه در بخش پایانی گفت‌وگو در مورد وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده، گفت: فردا (جمعه 19 بهمن)، تهران کمی ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر و در اوایل شب با بارش پراکنده همراه خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 13 و پنج درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها در روز شنبه (20 بهمن) هوای تهران نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات با بارش باران و در ارتفاعات با بارش برف همراه خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که حداکثر دمای تهران در روز شنبه 11 درجه سانتیگراد و حداقل دما شش درجه سانتیگراد باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو