فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی خودرو اهواز خبر داد:

مشاهده شدن قطعات و لوازم یدکی تقلبی در بازار

عصر خودرو- رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی و نمایندگی‌های مجاز خودرو اهواز گفت: تأمین قطعات و لوازم یدکی اصل و مطمئن را در بازار نمی‌توان به طور کامل تضمین کرد زیرا قیمت قطعات و لوازم یدکی چند نرخی است و همچنین در تحریم‌ها قرار داریم و این موضوع باعث می‌شود تا لوازم یدکی و قطعات تقلبی در بازار مشاهده شود.

مشاهده شدن قطعات و لوازم یدکی تقلبی در بازار
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، محمود بازرگان  با اشاره به افزایش تقاضا برای تعمیر و سرویس خودروها در ایام پایانی سال اظهار کرد: متأسفانه در بحث میزان قطعات و لوازم یدکی وضعیت و شرایط خوبی در بازار حکمفرما نیست و در این زمینه از مردم درخواست داریم تا قطعات مورد نیاز ماشین‌های خود را از نمایندگی‌های مجاز تهیه کنند.

    وی با بیان اینکه برای خودروهای داخلی نمایندگی‌های مجاز متعهد هستند تا قطعات مجاز و اصلی را برای خودروها تهیه کنند، گفت: برای خودروهای خارجی هیچ معیار و کانال مشخصی برای تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی وجود ندارد.

    رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی و نمایندگی‌های مجاز خودرو اهواز تصریح کرد: متأسفانه برای تهیه و تأمین قطعات موردنیاز ماشین‌های خارجی با مشکلاتی مواجه هستیم و در این زمینه کمبود وجود دارد اما در بحث قطعات مورد نیاز ماشین‌های داخلی مشکلی نیست و نمایندگی‌های مجاز موظف هستند تا این قطعات را تأمین کنند.

    بازرگان عنوان کرد: خودروهای ایرانی اگر از طریق نمایندگی‌های مجاز تعمیر شوند، قطعات و لوازم یدکی به کار گرفته شده در آن‌ها باید مطمئن و اصل باشد زیرا نمایندگی‌ها نسبت به این موضوع مکلف شده‌اند و مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

    وی ادامه داد: تأمین قطعات اصل و مطمئن در بازار را نمی‌توان به طور کامل تضمین کرد زیرا قیمت قطعات و لوازم یدکی چندنرخی است و همچنین در تحریم‌ها قرار داریم و این موضوع باعث می‌شود تا لوازم یدکی و قطعات تقلبی در بازار مشاهده شود.

    رئیس اتحادیه صنف لوازم یدکی و نمایندگی‌های مجاز خودرو اهواز با بیان اینکه نمی‌توان عرضه قطعات و لوازم یدکی تقلبی در بازار را انکار کرد، خاطرنشان کرد: عرضه این نوع قطعات به صورت مخفیانه و خارج از ملاءعام انجام می‌گیرد و در این زمینه اگر کسی شکایت کند، قطعاً موضوع را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو