فونیکسریمکسبهتام

افزایش بی‌رویه قیمت لوازم یدکی خودرو

عصر خودرو- رئیس اتحادیه صنف تولید‌کنندگان و فروشندگان لوازم یدکی تهران گفت: کمیسیون رسیدگی به شکایت این اتحادیه به هر گونه تخلف در مورد گران‌فروشی، تقلب و بی‌کیفیتی کالای لوازم خانگی که در واحدهای صنفی اتفاق بیفتد رسیدگی می‌کند.

افزایش بی‌رویه قیمت لوازم یدکی خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، سید‌احمد حسینی وی افزود: بنابراین افرادی که با گران‌فروشی در حوزه لوازم یدکی خودرو مواجه می‌شوند، می‌توانند به صورت حضوری به اتحادیه مراجعه و شکایت خود را در کمیسیون شکایت یا به صورت تلفنی ثبت کنند. پس از ثبت شکایت قطعا کمیسیون شکایت اتحادیه موارد را بررسی و رسیدگی خواهد کرد.

    ضروری است خریداران لوازم یدکی از واحدهای صنفی دارای پروانه کسب خریداری کنند تا در صورت بروز مشکل، امکان شکایت را داشته باشند. همچنین در صورت خرید اینترنتی، خریداران حتما باید خرید را از سایت‌‌های دارای کد اینماد یا دارای پروانه صنفی کسب‌و‌کارهای مجازی انجام دهند. مخاطبان خبرگزاری فارس عنوان کردند شرکت خودروسازی سایپا در تحویل خودروی ساینای دوگانه‌سوز خلف وعده کرده و نه‌تنها این خودرو را به مشتریان در موعد مقرر تحویل نداده است، بلکه خودروی پیشنهادی جایگزین را نیز با قیمت گرانی عرضه می‌کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط