فونیکسریمکسبهتام

جانشین فرمانده ناجا:

مأموران راهور در برابر بی احترامی‌ها با سعه صدر رفتار می‌کنند

عصر خودرو- جانشین فرمانده ناجا خطاب به مأموران پلیس راهور گفت: افرادی که شما به آنها تذکر میدهند که خلافی کرده اند شاید بعضا احترام شما را نداشته باشند و شما باید با صعه صدر رفتار کنید.

مأموران راهور در برابر بی احترامی‌ها با سعه صدر رفتار می‌کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در چهاردهمین همایش سراسری مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری اظهار داشت: ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله را تبریک میگویم.

    وی افزود: در ابتدا وظیفه خود میدانم از یکسال تلاش و کوشش خستگی ناپذیر همه عزیزان نیروی انتظامی تشکر کنم چرا که آنها سخت ترین فعالیت های انتظامی از مرز تا مرکز را برعهده دارند.

    سردار سلیمانی گفت: در رأس این نیروها پلیس راهور است که همه فعالیت ها و تلاش هایشان در دید عموم است در تابستان، زمستان ، هوای آلوده و... در تعطیلات نوروز و ... زحمات زیادی کشیده و می‌کشند.

    وی افزود: افرادی که شما به آنها تذکر میدهید که خلافی کرده اند شاید بعضا احترام شما را نداشته باشند و شما باید با صعه صدر رفتار کنید.

    جانشین فرمانده ناجا بیان داشت: کمبود امکانات موجب فشار به پلیس راه و پلیس راهور شده است. همه شاهد سختی کار شما عزیزان با بعد حداقلی هستند و این از شرمندگی های امثال بنده است. وظیفه خود میدانم از یک سال تلاش شما تشکر و قدردانی کنم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط