فونیکسریمکسبهتام

هشت مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان همچنان بسته است

عصر خودرو- مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هشت مسیر اصلی و فرعی در جنوب این استان که از دهم اسفند به دلیل طغیان رودخانه ها و سیلاب بسته شده بود، همچنان مسدود است.

هشت مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان همچنان بسته است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایرنا، عبدالرحمن شهنوازی روز یکشنبه اظهار داشت: براثر بارندگی 10 تا 11 اسفند در سراسر سیستان و بلوچستان 9 مسیر ارتباطی در جنوب این استان بسته شد.
    وی افزود: مسیر دلگان - بزمان یکی از مسیرهای مسدود شده سیلاب اخیر، بامداد امروز یکشنبه بر اثر فروکش کردن طغیان رودخانه بازگشایی شد.
    مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: همچنان هشت مسیر شامل دلگان - زهکلوت، دلگان - ایرانشهر، دلگان - هودیان، ایرانشهر - مهرستان، فنوج - رمشک، ایرانشهر - خیرآباد، پیشین - بازاچه مرزی پیشین و چاهان - زرآباد دیگر در جنوب این استان مسدود است.
    وی افزود: تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه برای بازگشایی این مسیرها همچنان ادامه دارد.

    **989 نفر گرفتار سیلاب سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند
    مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 989 نفر در قالب 199 خانوار از مردم شهرستان های زاهدان، ایرانشهر،خاش، سرباز، فنوج، دلگان و میرجاوه این استان که گرفتار سیلاب شده بودند توسط نیروهای امدادی در مکانهای امن اسکان یافتند.
    رسول راشکی اظهار داشت: براثر بارندگی های شدید 10 تا 11 اسفند در سراسر سیستان و بلوچستان رودخانه های محلی در جنوب این استان طغیان کردند و برخی راههای ارتباطی بسته و منازل شماری از مردم دچار آبگرفتگی شد.
    وی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر سیلاب به سه هزار و 26 آسیب دیده خدمات رسانی و 240 خودرو گرفتار سیل در دلگان را رها سازی کردند.
    مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: 310 نفر نیروی امدادی در قالب 72 گروه در این حوادث به آسیب دیدگان امدادرسانی کردند.
    وی ادامه داد: 198 دستگاه چادر، 866 تخته پتو، 378 تخته موکت، 30 شعله وسایل گرمایشی و هزار و 429 کیلوگرم نایلون به همراه مواد غذایی از جمله اقلام توزیع شده در میان مردم گرفتار سیلاب سیستان و بلوچستان بوده است.
    راشکی گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر با توجه به اینکه یکی از روستاهای اطراف زاهدان به طور کامل دچار آبگرفتگی شده بود اقدام به راه اندازی یک اردوگاه با 40 چادر کردند.
    وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با تمام توان آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران و آسیب دیدگان حوادث و سوانح احتمالی است.
    به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به لحاظ شرایط جغرافیایی و وسعت زیاد در برخی مواقع همزمان چندین پدیده از جمله توفان، خشکسالی، بارندگی، سیل و مواج شدن دریا را تجربه کرده است.
    به دلیل بارندگی شدید از 10 تا 11 اسفند در سیستان و بلوچستان علاوه بر تعطیلی مدارس، مسدود شدن مسیرهای ارتباطی، کشته شدن یک نفر در زاهدان براثر ریزش آوار، شهید شدن سه نفر از مزربانان میرجاوه بر اثر سیلاب،دچار مشکل شدن افزون بر 60 خودرو در زاهدان به دلیل افتادن در گودال های حفر شده توسط شرکت گاز و افزون بر سه هزار آسیب دیده از باران و سیلاب در زاهدان، سرباز و دلگان را به همراه داشته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو