فونیکسریمکسبهتام

معاون دادگستری همدان تاکید کرد:

افزایش تجهیزات پیشگیری از سوانح رانندگی در جاده‌های استان همدان

عصر خودرو- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان بر ضرورت افزایش تجهیزات و فناوری‌های نوین در جاده‌های استان همدان به منظور پیشگیری از تصادفات و سوانح رانندگی تاکید کرد.

افزایش تجهیزات پیشگیری از سوانح رانندگی در جاده‌های استان همدان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سعید گلستانی پیش از ظهر سه شنبه و در آستانه فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و افزایش سفرهای جاده‌ای بر ضرورت افزایش دوربین‌های پلاک خوان در محورهای مواصلاتی و جاده‌ای استان تأکید کرد.

    وی اظهار داشت: امروزه استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نوین یکی از مؤلفه‌های تأثیرگذار در کاهش تصادفات است و از این رو تجهیزات به نوبه خود سهم قابل توجهی در خصوص کنترل رفتار رانندگان دارد.

    وی بیان داشت: دستگاه‌های متولی ایمنی جاده‌ها باید از حداکثر ظرفیت‌های موجود به منظور افزایش تجهیزاتی از قبیل دوربین‌های پلاک خوان استفاده کنند چراکه این تجهیزات این قابلیت را خواهد داشت تا ضمن کنترل میزان سرعت خودرو با نظارت رفتار رانندگان از بروز تصادفات نیز پیشگیری کند.

    معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان تصریح کرد: در حال حاضر تصادفات منجر به فوت و جرح و نیز دعاوی حقوقی ناشی از این تصادفات در محاکم قضائی جز جرایم و دعاوی اولویت‌دار استان است.

    وی با اشاره به اهداف حوزه وضعی این معاونت در کاهش تصادفات در استان همدان افزود: باید میزان تصادفات صورت گرفته و مرگ و میر مصدومین ناشی از آن با وضعیت موجود اقدامات وضعی کاهش داشته باشد و این هدف با ارتقا فرهنگ ترافیکی قابل تحقق خواهد بود.

    وی اظهار داشت: رعایت قوانین و مقررات و رعایت سرعت و فاصله مطمئنه توسط راکبین وسایل نقلیه تأثیر بسزایی در کاهش تصادفات خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط