فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان خبر داد:

استفاده از ظرفیت ۸ هزار همیار پلیس در طرح نوروزی استان زنجان

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان به طرح همیار پلیس در عید نوروز اشاره کرد و گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از ظرفیت ۸ هزار همیار پلیس در طرح نوروزی استفاده می‌کند.

استفاده از ظرفیت ۸ هزار همیار پلیس در طرح نوروزی استان زنجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی  بابیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی برای عید نوروز تمهیدات ترافیکی برنامه‌ریزی کرده است، افزود: با توجه به اینکه خرید مردم از چند هفته گذشته شروع شده پلیس از اول اسفند ماه تمهیدات ترافیکی را اجرا کرده است.

    وی با بیان اینکه شهر زنجان پارکینگ استاندارد ندارد و نبود پارکینگ باعث ایجاد ترافیک شدید در خیابان‌های سطح شهر زنجان بخصوص هسته مرکزی شهر می‌شود، اظهار کرد: نبود پارکینگ و استفاده غیرضروری برخی شهروندان از خودروهای شخصی باعث افزایش ترافیک در خیابان‌های سطح شهر زنجان شده است.

    رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود از وسایل نقلیه عمومی برای تردد استفاده کنند تا شاهد ترافیک شدید نباشیم.

    شیرمحمدی به اجرای طرح همیار پلیس در عید نوروز اشاره کرد و یادآور شد: پلیس راهنمایی و رانندگی در استان زنجان از ظرفیت 8 هزار همیار پلیس در طرح نوروزی استفاده می‌کند و همیاران پلیس طی سال‌های گذشته در کاهش تصادفات درون‌شهری نقش بسیار مؤثری را ایفا کردند.

    وی ابراز کرد: همیاران پلیس که دانش آموزان هستند توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی آموزش داده می‌شوند و کار این دانش آموزان راهنمایی والدین در زمینه فرهنگ رانندگی است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: خوشبختانه در استان زنجان طی چند سال گذشته طرح همیار پلیس به خوبی اجرا می‌شود.

    شیرمحمدی تصریح کرد: باید بر این امر اذعان داشت که کودکان و دانش آموزان با جایگاهی که در بین والدین دارند بهتر می‌توانند رانندگان را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مجاب کنند.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو