فونیکسریمکسبهتام

استاندار کرمان:

ایمنی راهها مورد توجه قرار گیرد

عصر خودرو- استاندار کرمان گفت: ایمنی راه ها و خدمات رسانی مناسب به مسافران نوروزی باید هر چه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ایمنی راهها مورد توجه قرار گیرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایرنا، محمدجواد فدائی روز سه شنبه در آئین افتتاح طرح خدمات نوروز 98 و توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان با اشاره به اینکه ایمنی ترددها موضوع بسیار مهمی است افزود: پیوستن به پویش بهرفت کار بسیار پسندیده ای است زیرا از این طریق همه متعهد به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی خواهند بود.

    وی اظهار داشت: باید روش های مختلفی را برای کاهش حوادث رانندگی دنبال و از تجربه دنیا و روش های خلاقانه و جدید استفاده کرد.
    وی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود موانع موجود در مسیر جاده ها که موجب تصادف می شود را نیز حذف کنیم.
    استاندار کرمان گفت: یکی از سنت های بسیار خوب در ایام نوروز، صله رحم و مسافرت های نوروزی است.
    وی ادامه داد: این سنت ها موجب استراحت و آرامش شده و نیز موجب آشنایی با نقاط مختلف کشورمان می شود و باید شرایطی را ایجاد کنیم که مسافرت های نوروزی به خوبی و آرامش با حداقل نابسامانی برگزار شود.
    فدائی تاکید کرد: امیدواریم نتیجه اقدامات انجام شده در کرمان این باشد که مسافران نوروزی با آرامش این استان را ترک کنند و خاطره خوبی داشته باشند.
    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان نیز گفت: به منظور کاهش حوادث و تلفات جاده ای سعی شده در 30 کیلومتری ورودی شهرها پایگاه هایی پیش بینی تا از بروز حوادث جلوگیری شود.
    سید مصطفی آیت اللهی موسوی با اشاره به اینکه شهرداری ها در ساماندهی شهرها تلاش خوبی انجام داده اند اظهار داشت: در شهر کرمان به عنوان پیشانی استان کارهای بسیار خوبی انجام شده است.
    وی تاکید کرد: برای استقبال مردم در ایام نوروز نسبت به سنوات گذشته کارهای بسیار متفاوتی انجام شده است.
    وی با تاکید بر اینکه تمام پیگیری های انجام شده در راستای اجرای دستورات استاندار کرمان بوده است گفت: تمامی بناهای تاریخی استان رفع اشکال شده و امسال بی شک رضایتمندی بیشتری را شاهد خواهیم بود.
    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز با بیان اینکه برنامه های این جمعیت امسال با شعار 'همراهتان هستیم'، آغاز شده است گفت: پیشگیری و اجرای اقدامات فرهنگ سازانه، ایجاد بستر مناسب برای سفر ایمن و نیز پوشش حوادث احتمالی از اهداف این برنامه ها به شمار می رود.
    رضا فلاح به پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) اشاره و بیان کرد: تمام مسافرانی که در این پست ها حضور می یابند به این پویش می پیوندند.
    وی تاکید کرد: کسانی که به پویش بهرفت می پیوندند قول می دهند که سرعت مجاز را رعایت کرده، سبقت بی جا نگیرند، کمربند ایمنی را ببندند، هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند و در زمان خواب آلودگی توقف نموده و استراحت کنند.
    وی تاثیرگذاری از طریق همراهان رانندگان را از اهداف برنامه های جمعیت هلال احمر برشمرد و ادامه داد: تیم های سحاب (سامانه حرکت های امدادی و بشر دوستانه) خدمات امدادی و بشر دوستانه را به مسافران نوروزی ارائه می کنند.
    وی عنوان کرد: در آستانه نوروز، سه هزار و 600 سبد غذایی به ارزش 2 میلیارد تومان نیز بین نیازمندان استان کرمان توزیع می شود.
    وی اظهار داشت: یک میلیارد تومان نیز به حساب 2 هزار نفر از نیازمندان پرداخت می شود.
    طرح خدمات نوروز 98 با همکاری کمیته امداد، شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس، ستاد مدیریت بحران، هواشناسی، تمامی واحدهای ذیربط نیرو انتظامی، آتش نشانی و ایران خودرو اجرایی شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو