فونیکسریمکسبهتام

مسافران از جاده قدیمی بروند

بازکردن جاده یاسوج-شیراز طول می‌کشد

عصر خودرو- نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: مسیر یاسوج-شیراز به دلیل بارندگی کم‌سابقه و ریزش مسدود شده که بازگشایی این محور مشمول زمان است.

بازکردن جاده یاسوج-شیراز طول می‌کشد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، غلام‌محمد زارعی پیش از ظهر امروز در بازید از محور مواصلاتی یاسوج-شیراز که به دلیل رانش زمین مسدود شده بود، گفت: بارندگی سنگین و بی‌سابقه در استان و شهرستان بویراحمد موجب ریزش کوه در  مسیر جاده یاسوج- شیراز شده است.

    نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس ادامه داد: در بارندگی‌های دو روز گذشته متاسفانه بخش قابل توجهی از ارتفاعات مشرف بر جاده رانش بسیار زیادی داشته و قریب به 100 متر از جاده از بین رفته  است و حجم بالایی از گل و لای بر زمین مانده و مسیر مسدود شده است.

    وی عنوان کرد: به همین دلیل از این جاده بازدید کردیم و به مسوولان توصیه کردم برنامه‌ریزی پاکسازی و بازگشایی مسیر را انجام دهند، البته بازگشایی جاده جدید یاسوج- شیراز نیازمند زمان است  و تا رفع مشکل جاده یاسوج-شیراز جاده جایگزین پیشنهاد شده و مردم و مسافران از جاده قدیم یاسوج-شیراز از وزگ- محور ماه پرویز استفاده کنند که این محور آماده تردد است.

    نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: به دلیل بارندگی زیاد و جاری شدن چشمه‌ها جاده قدیم یاسوج-شیراز نیاز به شانه‌سازی و هدایت آب به خارج از جاده را دارد و باید دستگاه‌ها مستقر شوند که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این مسیر حضور دارد و امیداوریم عملیات به سرعت انجام شود.

    زارعی ادامه داد: با توجه به تردد در این جاده نیازمند رسیدگی فوری و خط کشی محور و همچنین عملیات راهداری مستمر هستیم که تا بازگشایی مسیر جدید  تمهیدات لازم در جاده قدیم یاسوج-شیراز محور وزگ-ماه پرویز اندیشیده شود.

    نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس خاطرنشان کرد: توصیه‌های لازم به مسوولان و متولیان شده ان‌شاالله مسیر جایگزین به عنوان یک مسیر امن و مطمئنی مورد استفاده به سمت شیراز قرار گیرد طول این مسیر 10-15 دقیقه فاصله دارد تا جاده جدید زمان بسیار کوتاهی است که در صورتی که اقدامات لازم انجام شود تا بازگشایی این مسیر می‌توان از مسیر قبلی استفاده کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو