فونیکسریمکسبهتام

۹ شاسی بلند لوکس و ایمن ۲۰۱۹

عصر خودرو-این روزها فروش معمول خودروهای مسافری حدود ۳۰ درصد ظرفیت بازار را تشکیل می‌دهد و مردم تمایل بیشتری به خودروهای اسپورت و کاربردی نشان می‌دهند.

۹ شاسی بلند لوکس و ایمن ۲۰۱۹
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، اکثر برندهای بزرگ دنیا، بیشتر از همیشه روی فروش SUV و کراس‌اوورهای لوکس خود حساب ‌می‌کنند.

    درک محبوبیت این خودروهای بلند به ویژه در بخش کراس‌اوورها چندان سخت نیست. مدل‌های لوکس و قد بلند نه تنها شیک و جذاب بوده بلکه ویژگی‌های پیشرفته‌ای برای رفاه و راحتی سرنشینان ارائه  می‌کنند.

    آنها فضای خوبی را در رانندگی ایجاد کرده و فاز دلچسبی از رانندگی را با دیدی مناسب ارائه می‌دهند. فضای بیشتر در اکثر این خودروها و ورود و خروج آسان نیز  از دیگر گزینه‌های مناسب این خودروها محسوب می‌شود.

    در میان این خودروها برخی بهتر از رقبا، توانایی محافظت از از سرنشینان را دارند و در بسیاری از مواقع احتمال تصادف آنها کمتر است.

    بر اساس آمار دو موسسه ایمنی‌سنجی "بیمه و بزرگراه‌های" آمریکا (IIHS) و همچنین موسسه "ایمنی بزرگراه‌های داخلی " این کشور (NHTSA)، با ایمن‌ترین خودروهای شاسی‌بلند لوکس 2019 آشنا خواهید شد. این آمار براساس "تست تصادف" و دیگر ارزیابی‌های موجود روی این خودروها صورت گرفته است.  اکثر منتخبان این لیست از برندهای اروپایی هستند.

    تست‌های تصادف در سال‌های اخیر و پس از اجرایی کردن تست همپوشانی کوتاه از اطراف که توسط سازمان بیمه و ایمنی بزرگراه‌ها ( IIHS ) در سال 2012 اجرایی شد، پیشرفت‌های زیادی از خود نشان داده‌اند.

    این تست‌ها برای ارزیابی خودرو در موقعیت تغییر جهت ناگهانی در حین حرکت و برخورد با خودرو یا مانع جانبی در تست‌های تصادف گنجانده شد تا سنگ محکی باشد برای اثبات ادعای خودروسازانی که دم از طرح تقویت حفاظت جانبی از راننده و سرنشین ردیف جلو از طرفین اتومبیل می‌زدند.

    تمام این خودروها رتبه برتر ایمنی "پیک" یا "پیک پلاس" را از موسسه IIHS کسب کنند.

    برای دریافت شناسه بالای ایمنی "پیک"، از موسسه ایمنی و بزرگراه‌های آمریکا، هر خودرو باید رتبه "خوب" را در تست همپوشانی کوتاه از سمت راننده، تست همپوشانی متوسط از جلو و بخش کناری به دست آورده و استحکام ویژه خود از ناحیه سقف را نشان دهد. از طرفی هر خودرو باید توانایی کسب رتبه "خوب" یا "قابل قبول" را در بخش حفاظت از سر یا تست همپوشانی کوتاه از جلو در حفظ سرنشینان را داشته باشد. دو گزینه آخر از جدیدترین تست‌های موسسه ایمنی و بزرگراه‌های آمریکا محسوب می‌شود.

    برای کسب رتبه ایمنی "پیک پلاس"، خودرو باید شاخص "خوب" را در حفاظت از سرنشین جلو و چراغ‌ها به دست آورد.

    در این فهرست با 9 خودروی شاسی بلند لوکس و ایمن سال آشنا شوید.

    آکیورا RDX

    آئودی Q8

    ب‌ام‌و X2

    ب‌ام‌و X3

    ب‌ام‌و X5

    مرسدس بنز GLC

    مرسدس بنز GLE

    ولوو XC40

    ولوو XC60

     

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو