فونیکسریمکسبهتام

۲۹۰ حلقه لاستیک خودرو قاچاق در خمین کشف شد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شهرستان خمین گفت: ۲۹۰ حلقه لاستیک قاچاق توسط عوامل انتظامی این شهرستان از یک انبار کشف شد.

۲۹۰ حلقه لاستیک خودرو قاچاق در خمین کشف شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ،  سرهنگ «عزیز عزیزی» روز یکشنبه افزود: مأموران کلانتری 11 شهرستان در انجام تحقیقاتی از نگهداری و دپوی تعداد زیادی لاستیک خودرو در یک انباری در یکی از محله‌های شهرستان مطلع شدند و با تکمیل تحقیقات پلیس و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی، در بازرسی انجام شده از این محل این تعداد حلقه لاستیک خودروری قاچاق کشف شد.

    وی بیان کرد: ارزش تقریبی لاستیک های قاچاق یک میلیارد و 100 میلیون ریال است.

    این مقام انتظامی اضافه کرد: متصدی این انبار با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان محلات نیز گفت: در اجرای طرح نظارت بر اماکن صنفی محلات، یک واحد دندانسازی غیرمجاز و 2 واحد صنفی مهر و موم شدند.

    سرهنگ «جعفر شمس بیرانوند» افزود: طرح نظارت بر واحدهای صنفی به تازگی با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس و بازرسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

    وی اظهار داشت: در اجرای این طرح یک واحد دندانسازی غیرمجاز به علت نداشت مجوزهای قانونی و 2 واحد طبخ غدا به علت رعایت نکردن اصول بهداشتی مهر و موم شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان محلات با تأکید بر استمرار طرح در محلات خاطرنشان کرد: متصدیان این واحدهای صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

    محلات از توابع استان مرکزی 55 هزار نفر جمعیت و 2 هزار و 500 واحد صنفی دارد و شهرستان خمین واقع در جنوب این استان ن یز 105 هزار نفر جمعیت دارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط