فونیکسریمکسبهتام

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان:

سگ گردی و استفاده از شیشه های دودی غلیظ در خودرو هم ممنوع است

عصر خودرو- فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: خوزستان برای ۲ سال پیاپی در کشف سلاح در کشور حائز رتبه برتر شده است؛ امسال نیز نسبت به سال گذشته ۵۸ درصد کشف سلاح داشته ایم.

سگ گردی و استفاده از شیشه های دودی غلیظ در خودرو هم ممنوع است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، سردار حیدر عباس زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز سه شنبه 15 مردادماه، به مناسبت روز خبرنگار در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: در حوزه امنیت عمومی از ابتدای سال 98 تا کنون نسبت به سال گذشته با 13 درصد کاهش جرائم خشن در استان مواجه هستیم.

    وی افزود: وزیر کشور برای 14 دستگاه اجرایی(نیروی انتظامی، قوه قضاییه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت های اطلاعات، صنعت و معدن، نیرو، نفت، اداره راه و شهرسازی، سازمان صدا و سیما، سازمان زندانها، شهرداری ها، بیمه و بانک مرکزی) وظایفی را تعریف کرده تا در حوزه سرقت شاهد کاهش جرائم باشیم.

    سردار عباس زاده تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که نیروی انتظامی توجه ویژه به آن دارد، جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز بوده است که بدین منظور طی 3 سال گذشته 77 طرح برای جمع آوری سلاح در خوزستان انجام داده ایم. همچنین 2400 قبضه سلاح را جمع آوری کردیم.

    فرمانده انتظامی خوزستان اشاره کرد: از شهریور سال96 تا کنون حدود 40 درصد کاهش در تیراندازی های شاکی دار داشته ایم.

    وی با اشاره به اینکه خوزستان در سال 96 در بحث ترافیک رتبه اول کشور در کاهش تصادفات را داشته است، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز 19 درصد کاهش در تصادفات درون شهری و 13 درصد کاهش در تصادفات برون شهری داشته ایم.

    سردار عباس زاده با اشاره به اینکه نیروی انتظامی خوزستان 2 سال پیاپی در کشف سلاح در کشور حائز رتبه اول شده است، تاکید کرد: یکی از مسائلی که میتواند در حوزه امنیت عمومی به نیروی انتظامی کمک کند، تعامل محیطی(فضای مجازی) این نیرو با اصحاب رسانه است‌.

    وی افزود: سامانه 197 نیروی انتظامی هر هفته دوشنبه ها آماده مراجعه حضوری مردم برای مطرح کردن مشکلاتشان و پیگیری نیروی انتظامی برای حل آنها است.

    فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه تا کنون 2130 فقره پیامک برای بانوانی که در خودرو کشف حجاب کرده اند ارسال شده، عنوان کرد: براساس قوانین کشوری برخورد با کشف حجاب بانوان در خودروها، فرد خاطی در ابتدا با ارسال پیامک موظف است ظرف 72 ساعت برای اخذ تعهد به مقر پلیس امنیت اخلاقی مراجعه کند، اگر مراجعه نکرد، خودرو به مدت 21 روز توقیف می شود و پرونده به مراجع قضایی ارسال خواهد شد. اگر باز هم مراجعه نکرد، خودرو برای همیشه توقیف خواهد شد.

    سردار عباس زاده در پایان خاطرنشان کرد: سگ گردی و استفاده از شیشه های دودی غلیظ در خودرو هم ممنوع است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو