فونیکسریمکسبهتام

گره کور ترافیک خودروهای های آموزش رانندگی در معابر

کدام نهاد ناظر عملکرد آموزشگاه‌ها است؟

عصر خودرو- یکی از عواملی که موجب افزایش و ایجاد گره‌های ترافیکی می‌شود تردد خودرو‌های آموزش رانندگی در معابر پایتخت است.

گره کور ترافیک خودروهای های آموزش رانندگی در معابر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  با شروع مدارس موضوع کنترل ترافیک و مدیریت آن از سوی مدیریت شهری در اواویت قرار دارد به گونه ای که کلیه مدیران شهری اعم از انتظامی و شهرداری در تلاشند با استفاده و به کارگیری از تمام ظرفیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری خود  چند هفته ابتدایی مهر را مدیریت کنند تا شهروندان بتوانند با تغییر ساعت و بازگشایی مدارس برنامهخحرکتی خود را تنظیم کنند.

    در کنار اجرای تمام محدودیت‌های ترافیکی از جمله ممنوعیت تردد کامیونت در پایتخت در ساعات ابتدایی روز باید به یکی از عواملی که موجب افزایش ترافیک و ایجاد گره‌های نقطه‌ای می‌شود اشاره کرد و آن هم تردد خودرو‌های آموزشگاه‌های تعلیم رانندگی است.

    تردد روزانه خودرو‌های آموزش رانندگی در معابر پایتخت از ساعت ابتدایی روز آغاز می‌شود و طبق برنامه آموزشگاه برای تسلط رانندگی در شب تا ساعات انتهایی شب نیز ادامه پیدا می‌کند و جدا از تردد آهسته خودرو‌های تعلیم رانندگی در سطح معابر به ویژه در بزرگراه‌ها خرابی و خاموش کردن پیاپی خودرو‌ها موجب ایجاد ترافیک مقطعی در معابر پایتخت می‌شود

    کارشناس حوزه حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران   درباره مدیریت تردد آموزشگاه‌های رانندگی گفت: به طور حتم خودرو‌های آموزشگاه‌های رانندگی و تردد آن در معابر و بزرگراه‌ها به ویژه در روز‌های ابتدایی شروع به کار مدارس باعث افزایش ترافیک می‌شود.

    او ادامه داد: در روز‌های ابتدایی مهر کنترل نحوه تردد ماشین‌های آموزشگاه‌های رانندگی می‌تواند در کاهش ترافیک موثر باشد، اما باید به این نکته توجه کرد که فعالیت این آموزشگاه‌ها زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت است و نوعی فعالیت صنفی محسوب می‌شود.

    کارشناس حوزه حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران تاکید کرد: اگر قرار باشد محدودیتی برای تردد خودرو‌های آموزش رانندگی اعمال شود به طور حتم مدیریت شهری و شورای شهر تهران در این حوزه تصمیم گیر نیستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو