فونیکسریمکسبهتام

خرید ۱۲ میلیاردی نیسان وانت با مدارک جعلی

عصر خودرو- رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از دستگیری اعضاء باند ۳ نفره جاعلان ۱۲ میلیارد ریالی خبر داد و گفت: متهمان با جعل مدارک خودروهای نیسان وانت را به صورت اقساطی خرید می کردند.

خرید ۱۲ میلیاردی نیسان وانت با مدارک جعلی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ مجید عسگرنیا گفت: چندی قبل شکایت‌های مشابهی از سوی 7 فروشنده نیسانوانت مبنی بر کلاهبرداری و جعل اسناد و مدارک به کلانتری 126 تهرانپارس اعلام و تیمی از ماموران تجسس کلانتری شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار قرار دادند.

    وی افزود: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد که افرادی با پرداخت 30 درصد از مبلغ اولیه خودروها و تحویل چند برگ چک، چند خودرو نیسانوانت را به صورت اقساطی خریداری کرده اند.

    عسگر نیا ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی به دست آمد، مدارک هویتی و اعتباری از قبیل جواز کسب، شناسنامه، کارت ملی و پیرینت حساب بانکی جعلی بوده و چک‌های پرداختی از سوی متهمان نیز سرقتی است.

    کلانتر محله تهرانپارس با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی، هویت 2 تن از متهمان و مخفیگاه آنان شناسایی شد، گفت: با دستور قضائی هر دو جاعل در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه آنها، بیش از 200 مهر ژلاتینی متعلق به مراکز مختلف، ابزار آلات جعل هویتی، 20 فقره چک جعلی با مدارک جعلی، 20 برگ چک سرقتی و 4 دستگاه نیسان کشف شد.

    سرهنگ عسگرنیا گفت: در تحقیقات پلیسی هر 2 متهم به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار داشتند که با همکاری یکی از همدستانشان خودروها را جهت قاچاق سوخت به شهرهای مرزی می‌فرستادند.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: همچنین مشخص شد که متهم سوم پرونده سوار بر یک دستگاه خودرو نیسانوانت قصد خروج از تهران را دارد که بلافاصله وی نیز در یک عملیات پلیسی هنگام خروج از تهران دستگیر شد.

    رئیس کلانتری 126 تهرانپارس افزود: متهمان به 10 فقره خرید اقساطی خودرو نیسان به ارزش 12 میلیارد ریال با مدارک جعلی اعتراف کردند.

    سرهنگ عسگرنیا در پایان گفت: متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران قرار دارند و چنانچه افرادی به این شیوه هدف کلاهبرداری قرار گرفته است به کلانتری 126 تهرانپارس مراجعه کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو