فونیکسریمکسبهتام

پلیس راه اصفهان نسبت به لغزنده بودن جاده‌ها هشدار داد

عصر خودرو- رییس پلیس راه استان اصفهان با توجه به بارش‌های جوی از رانندگان که قصد تردد در جاده های غربی این استان را دارند خواست با احتیاط رانندگی کنند.

پلیس راه اصفهان نسبت به لغزنده بودن جاده‌ها هشدار داد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ حسین پورقیصری  اظهارداشت:  جاده‌های غربی استان در محدوده شهرستان های فریدونشهر، چادگان و فریدن به دلیل بارش باران لغزنده هستند.

    وی بیان کرد: اکنون محور فریدونشهر به سمت الیگودرز در انتهای حوزه اصفهان به دلیل بارش برف لغزنده است.

    رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان گفت : همه محورهای ارتباطی این استان با وجود بارش باران در بیشتر مناطق که از سه شنبه شب آغاز شد، باز است و تردد خودروها جریان دارد.

    وی با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان مبنی بر ادامه بارش زمستانی از رانندگان خواست پس از اطمینان نسبت به سلامت فنی و ایمنی خودروی خود، رانندگی کنند. 

    سرهنگ پورقیصری با اشاره به اینکه رانندگان در فصل سرما و بارش برف و باران، قبل از سفر باید نسبت به ایمنی خودرو خود اطمینان حاصل پیدا کنند، ادامه داد: همراه داشتن زنجیر چرخ و توشه زمستانی، سالم بودن برف پاک‌کن‌ها، صحبت نکردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو هنگام رانندگی از جمله الزامات مهم رانندگی در این فصل است.

    به گفته وی، رانندگان همچنین هنگام بارش برف و باران، ضمن رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و در طول مسیر از ترمزهای بی‌مورد و تغییر مسیرهای ناگهانی نیز خودداری کنند.

    وی اضافه کرد: بدلیل استقرار نیروهای راهداری، امدادی و پلیس در جاده های استان، هیچ مسیر ارتباطی در شبانه روز گذشته مسدود نشده است. 

    رییس پلیس راه اصفهان افزود: در این مدت تنها تعدادی تصادف از نوع خسارتی و جرحی در جاده ها بوقوع پیوست و هیچ حادثه ناگوار رانندگی گزارش نشده است.

      وی یادآور شد: اکنون تمامی جاده های استان با وجود بارش های برف و باران باز است و رانندگان باید با احتیاط برانند. 

    پورقیصری با اشاره به استقرار واحدهای گشت پلیس راه در نقاط برف گیر و سخت گذر استان از رانندگان خواست در هنگام تردد در این مسیرها زنجیر چرخ و لوازم و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند. 

    استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو