فونیکسریمکسبهتام

نرخ بلیت سفرهای بین شهری در زنجان افزایش می‌یابد

عصر خودرو- مسافران نوروز امسال نیز همچون سالهای گذشته شاهد افزایش نرخ بلیت سفرهای برون شهری از زنجان به دیگر مناطق می‌شوند.

نرخ بلیت سفرهای بین شهری در زنجان افزایش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به از نقل از باشگاه خبرنگاران ، سالانه نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی مسافر برون شهری اعم از سواری و اتوبوس 20 درصدی افزایش پیدا می کند که به گفته رانندگان و متولیان این حوزه این افزایش ها ناشی از بالارفتن نرخ قطعات خودرو، روغن و لاستیک است.

    با وجود آنکه استان زنجان جوانترین ناوگان حمل و نقل برون شهری را دارد و خدمات دهی در آن مطلوب است اما افزایش نرخ بلیت برای تامین بخشی از نیازهای این ناوگان اجتناب ناپذیر است که به همین منظور با توجه به آنکه ناوگان اتوبوسرانی در ایام نوروز یکسر خالی باز می‌گردند، برای جبران هزینه‌های آن‌ها به طور معمول سالانه نرخ‌ بلیت های سواری و اتوبوس افزایش می‌یابد.


    افزایش 20 درصدی نرخ بلیت سفرهای برون شهری را خواهیم داشت

    معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: از نوروز سال 99 نیز نرخ بلیت سفرهای برون شهری به همه مناطق 20 درصد افزایش می یابد و این افزایش برای سال آینده ماندگار می شود.
    علی متقالچی افزود: امسال نیز همچون سالهای گذشته در نرخ اتوبوس و سواری های بین شهری استان زنجان به همه استانها و شهرهای استان افزایش اعمال می شود.
    وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در برخی از سالها نرخ جدید فقط برای نوروز اعمال می شد و پس از تعطیلات نرخ به حالت سابق برمی گشت، امسال این افزایش برنمی گردد و قیمت بلیت های سال 99 ثابت می ماند.
     معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: با توجه به اینکه در زمان حاضر نرخ بلیت از زنجان به تهران 350 هزار ریال و برعکس 400 هزار ریال است این نرخ یکسان سازی می شود.


    منتظر اعلام نرخ ها از سوی کانون انجمن صنفی شرکت مسافربری هستیم
    مسؤول انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان گفت: سال گذشته بر اساس ابلاغ انجمن صنفی شرکت مسافربری کشور افزایش قیمت ها در تعطیلات نورو از 25 اسفند سال 97  تا 17 فروردین 98 اعمال شد.
    حسن امیریان اظهار داشت: کرایه خودروهای حمل و نقل عمومی مسافر بین شهری از 17 فروردین تا سوم خرداد جاری به روند قبلی بازگشت که با پیگیری های انجمن صنفی مسافربری در کشور این افزایش ها دوباره اعمال شده است.
    مسؤول انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان گفت: در حال حاضر کرایه اتوبوسهای وی آی پی از زنجان به تهران 350 هزار ریال، کلاسیک 32 نفره 300 هزار ریال و عادی ویژه 210 هزار ریال است.
    امیریان، قیمت بلیت سواری های زنجان به تهران و برعکس را سرنشین جلو 600 هزار ریال و برای سرنشین عقب 550 هزار ریال عنوان کرد.
    وی افزود: در حال حاضر نرخ کرایه اتوبوس از تهران به زنجان 400 هزار ریال است که درصدد یکسان سازی این نرخ هستیم.
    مسؤول انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان گفت: کرایه سواری های بین شهری زنجان – بیجار و زنجان – میانه و برعکس برای سرنشینان جلو 240 و عقب 220 هزار ریال است.
    امیریان نرخ کرایه سواری بین شهری زنجان – قزوین و برعکس برای سرنشین جلو را 310 ریال و برای سرنشین عقب را 280 هزار ریال بیان کرد.
    به گفته وی، با اعلام نرخ های جدید از سوی انجمن صنفی شرکت های مسافربری کشور این قیمت ها با افزایش 20 درصدی تغییر می یابد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو