فونیکسریمکسبهتام

یک مقام مسئول خبر داد

پیش فروش بلیتهای نوروزی منتفی شد

سفر به شمال با اتوبوس آزاد است

عصر خودرو- مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از منتفی شدن بلیت سفرهای نوروزی خبر داد.

پیش فروش بلیتهای نوروزی منتفی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، داریوش باقرجوان  درباره ممنوعیت سفر با اتوبوس به برخی شهرها در پی شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این خصوص تابع تصمیمات ستاد مرکزی کروناست و شهرهایی که این ستاد به ما اعلام کند، اجازه تردد سرویس‌های ناوگان عمومی را نخواهیم داد.

    وی افزود: با این حال تا کنون به ما به صورت مکتوب، ممنوعیت تردد با اتوبوس به برخی شهرها اعلام نشده است. هر چند که در آذربایجان غربی، شورای تأمین استان مصوب کرد تا از ورود اتوبوس به ارومیه از یکی از مسیرهای این شهر جلوگیری شود که بلافاصله دستگاه‌های ذی ربط از ورود ناوگان عمومی به این شهر ممانعت کردند. اما اینکه این موضوع به صورت سراسری و کشوری باشد، فعلاً دستورالعملی برای سازمان راهداری صادر نشده است.

    مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خصوص استان‌های شمالی نیز تصریح کرد: در حال حاضر اگرچه تردد در استان‌های شمالی برای خودروهای شخصی محدود شده، اما برای ناوگان عمومی و اتوبوس بلامانع است؛ ولی از یکایک مسافران در ورودی شهرهای استان‌های شمالی غربالگری و تست کرونا انجام می‌شود.

    به گفته باقرجوان، تردد اتوبوس‌ها و ناوگان عمومی حتی با پلاک‌های غیر بومی نیز ممنوع نیست که این موضوع مصوبه ستاد مرکزی مبارزه با کروناست.

    وی در خصوص توقف یا ادامه پیش فروش بلیت سفرهای جاده‌ای نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز خاطرنشان کرد: پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی دیگر به آن معنایی که در ایام اسفند سال‌های گذشته وجود داشت، امسال وجود ندارد هرچند که همچنان برخی سایت‌های فروش بلیت فعال هستند و اگر فردی بخواهد، می‌تواند بلیت اتوبوس برای تاریخ مورد نظر خریداری کند؛ اما توصیه ما به مردم این است که نوروز امسال در منازل خود باقی بمانند.

    این مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: پیش فروش بلیت اتوبوس به زمانی که احساس شور عرضه از تقاضا کمتر است، اختصاص دارد اما فعلاً پیش فروش سفرهای نوروزی منتفی شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو