فونیکسریمکسبهتام

آزادراه همت - کرج تا چند روز آینده افتتاح می‌شود

عصر خودرو- رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: آزادراه همت-کرج که زمینه‌ساز کاهش چشمگیر ترافیک در زمان‌های پیک سفر است هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

آزادراه همت - کرج تا چند روز آینده افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه بازدید از آزادراه همت -کرج در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با افتتاح این پروژه مسافرانی که از کرج عبور می‌کردند و ساعت‌ها در ایام تعطیلی در ترافیک‌های شدید حضور داشتند از این پس با افتتاح ادامه  این آزادراه مستقیم وارد کرج می‌شوند بیان کرد: پیش از افتتاح این آزادراه بسیاری از مسافران ساعت‌ها به ویژه در ایام تعطیلی در ترافیک‌های شدید کرج می‌ماندند که همین موضوع باعث فرسودگی و خستگی مسافران می‌شد، اما هم اکنون با ساخت این آزادراه مسافران مستقیم وارد کرج می‌شوند و افرادی که به سمت مازندران و چالوس می‌خواهند بروند، می‌توانند از این آزادراه بدون ترافیک عبور کنند.
    نوبخت اظهار کرد: ساخت این پروژه بسیار مهم و پر اهمیت بود و با توجه به آن که چندی پیش قطعه اول آزادراه تهران - شمال به بهره‌برداری رسید و افتتاح آن بخش عمده‌ای از مشکلات ترافیکی این مسیر را برطرف کرد، برای تکمیل این پروژه هم سعی کردیم تا ادامه آزادراه همت -کرج را تا پایان امسال طبق وعده‌ای که داده بودیم به بهره‌برداری برسانیم.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه توضیح داد: امیدواریم در پنج‌شنبه پایان سال (بیست و نهم اسفند) بتوانیم طبق قول و وعده‌ای که داده بودیم این آزادراه مهم را به بهره‌برداری برسانیم.

    نوبخت اظهار کرد: بهره‌برداری از این مسیر برای رفاه مردم بسیار حائز اهمیت بوده، اما به خاطر گسترش ویروس کرونا و مشکلاتی که ایجاد شده است شاید مردم نتوانند در بهار امسال از این مسیر سفر کنند، ولی طبق قولی که داده بودیم این مسیر را آماده کرده‌ایم از وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت که در این برهه با مشارکت شرکت‌های بخش خصوصی تمامی توان و قوای خود را برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام به کار گرفته‌اند تشکر می‌کنیم.

    نوبخت بیان کرد: چندی پیش به دلیل بارندگی‌های شدید قطعه‌ای از مسیر چالوس به تهران دچار مشکل شد، اما این مسئولیت هیچ ارتباطی به قطعه اول آزادراه تهران - شمال نداشته و این نشان دهنده نهایت دقت پیمانکاران و سازندگان در احداث این پروژه بوده است.

    رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پایان توضیح داد: در تابستان سال 98 و پاییز 98 این آزادراه را افتتاح می‌کنیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو