فونیکسریمکسبهتام

واکنش به گرانفروشی ماسک در مترو

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با تاکید بر اینکه شهروندان ماسک‌ گران از غرفه‌ها نخرند، گفت: نظارت بر این اقدام با مترو تهران نیست و ما تنها فضا را در اختیار کسانی که وزارت صمت معرفی کرده است، گذاشته‌ایم.

واکنش به گرانفروشی ماسک در مترو
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از ایلنا، "فرنوش نوبخت" مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در خصوص سیستم تهویه ایستگاه‌های مترو گفت: همه سیستم‌های تهویه کار می‌کنند و همکاران ما طی روز بازدیدهای مختلفی را انجام و گزارش‌های روزانه‌ای را ارائه می‌دهند.

    وی گفت: با توجه به شیوع کرونا، به صورت خیلی جدی‌تری تاکید شد تا به مسئله هواکش‌ها توجه و رسیدگی شود تا همه هواکش‌ها روشن باشند، چراکه مردم از ماسک استفاده می‌کنند.

    نوبخت با بیان اینکه در زمینه برخی تجهیزات، کمبودهایی وجود داشت، افزود: برخی از تجهیزات ما کم بوده است که آنها را تامین کردیم و اکنون در رابطه با تجهیزات کولر مشکلی نداریم.

    مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مترو این درخواست را مطرح کرده بود که نمایندگان وزارت بهداشت تهویه قطارها و نقش آنها در شیوع کرونا را مورد بررسی قرار دهند،  آیا این نمایندگان در مترو حضور پیدا کردند و نظرات کارشناسی خود را ارائه دادند؟ گفت: از نمایندگان وزارت بهداشت دعوت کردیم و درخواست داشتیم از نظرات آنها استفاده کنیم، اما گویا سرشان شلوغ بوده است و فعلا پاسخی دریافت نکرده ایم.

    نوبخت ادامه داد: اما ما درباره سیستم‌ها توضیح دادیم که امکان تغییر آنها وجود ندارد و نمی‌توانیم به راحتی تعویض‌شان کنیم و از وزارت بهداشت خواهش کردیم که اگر نظری دارند ارائه دهند.

    مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در خصوص برطرف شدن مشکل تهویه خط 3 مترو تهران گفت: قسمت عمده آن برطرف شده، اما در برخی نقاط نواقصی وجود دارد و ایستگاه‌هایی که مشکلاتی وجود داشت، از جمله ایستگاه تئاتر شهر تهویه را راه‌اندازی کردیم اما برخی ایستگاه‌ها نیازمند کار عمرانی است. اما اکنون همه تجهیزاتی که نصب شده در حال کار است.

    وی همچنین در خصوص استفاده از ماسک در مترو گفت: اکثر مسافران از ماسک استفاده می‌کنند. مرکز مانیتورینگ ما گزارش‌هایی را از طریق تصاویر تصادفی ارائه می‌دهد که نشان از این دارد که اکثر مسافران از ماسک استفاده می‌کنند و از آن عده‌ معدودی که استفاده نمی‌کنند نیز خواهش می‌کنیم که این کار را انجام دهند.

    نوبخت در پاسخ به سوالی در خصوص گرانفروشی ماسک در غرفه‌های منتخب در مترو بیان داشت: شهروندان ماسک‌ گران از غرفه‌ها نخرند. نظارت بر این اقدام با مترو تهران نیست و ما تنها فضا را در اختیار کسانی که وزارت صمت معرفی کرده است، گذاشته‌ایم.

    مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با تاکید بر اینکه کیفیت ماسک‌هایی که در مترو به فروش می‌رسد، در حد استاندارد است، گفت: براساس گزارش‌های واصله، برخی غرفه‌ها ارزانتر از نرخ مصوب هم اقدام به فروش ماسک می‌کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو