فونیکسریمکسبهتام

تولید انبوه پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای آغاز شد

عصر خودرو - به گفته مدیران این شرکت، به زودی ۲۰۷i سقف شیشه ای در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک به مشتریان تحویل داده می شود.

تولید انبوه پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای آغاز شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، در حاشیه بازدید اعضای جدید کمیسیون صنایع مجلس و خبرنگاران از کارخانه های ایران خودرو، مشخص شدکه این خودروساز به تازگی تولید انبوه پژو 207i پانورامیک را آغاز کرده و به گفته مدیران این شرکت، به زودی 207i سقف شیشه ای در دو نسخه دنده ای و اتوماتیک به مشتریان تحویل داده می شود.

آن طور که وضعیت خط تولید ایران خودرو مشخص است، محموله سقف شیشه ای 207i در خط مونتاژ به تعداد زیاد تامین شده و در حال حاضر تولید این هاچ بک با آپشن جدید در دست انجام است.

پژو 207i پانورامیک با تیراژ به نسبت زیادی در خط تولید ایران خودرو ساخته می شود و بنا است تا با جعبه دنده دستی و اتوماتیک وارد بازار شود. همچنین در این بازدید معلوم شد که ایران خودرو تولید پژو 207i سقف شیشه ای را با ترمز عقب دیسکی، رینگ آلومینیومی و کروز کنترل در نسخه های دنده ای و اتوماتیک انجام می دهد.

پژو 207i پانورامیک به موتور 1.6 لیتری TU5 مجهز است. این پیشرانه 105 اسب بخار را با گشتاور 142 نیوتن متر تولید می کند و استاندارد آلایندگی یورو 5 برای آن در نظر گرفته شده است. جعبه دنده 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال قدرت را به چرخ های جلوی 207i سقف شیشه ای دارند.

ترمزهای دیسکی جلو و عقب، رینگ آلومینیومی، دو کیسه هوا، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، پخش DVD و USB و AUX، بلوتوث، کروز کنترل، شیشه ها و آینه های برقی، سقف شیشه ای ثابت با سایه بان دستی و… از جمله امکانات این خودروی ارتقا یافته است.

سازه سقف شیشه ای پژو 207i بر اساس اصول پلتفرم PF1 و خودروهایی چون پژو 208 طراحی شده است و توانسته تا استاندارد این بخش را مطابق به ECE و ای-مارک به دست آورد.

همچنین در بخش سازه پژو 207i پانورامیک شاهد هستیم که اتصالات مقاومتی سقف، قالب شیشه جلو، سیم کشی سقف و آنتن، عایق ها و… نسبت به نمونه معمولی تغییر کرده است. در بخش ایمنی، کیفیت و دوام شیشه سقف این خودرو شاهد هستیم که مجوز ECE و ای-مارک هم به صورت مجزا برای این قطعه دریافت شده است.

با این وجود بسیاری مشتریان ایران خودرو و کارشناسان صنعت خودرو توقع دارند تا این خودروساز در اولین فرصت امکانات ایمنی چون سیستم کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی را به خانواده پژو 207i اضافه کند و سطح ایمنی و امنیت این خودروی کلاس B را ارتقا دهد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو