فونیکسریمکسبهتام

نخستین مرجع تخصصی آگهی خودروهای سنگین را بشناسید؛

بازار جدید سنگین های ایران

عصر خودرو- آگهی خرید و فروش خودروها که روزگاری در نیازمندی های چندصد صفحه ای منتشر می شد این روزها در سایت های درج آگهی آنلاین دست به دست می شود و با این تغییر سرعت دسترسی به منابع خرید خودرو تحول شگرفی را به خود دیده است. با این وجود در حوزه های خودروهای سنگین تجاری و مسافری بازار همچنان روی خط سنتی و درج آگهی در مراجع غیر تخصصی پیش می رود و خلاء یک مرجع برای درج آگهی این وسایل نقلیه در یک مرجع تخصصی به شدت احساس می شود.

بازار جدید سنگین های ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، به تازگی وب سایتی با عنوان "کارکلیک" و به آدرس www.carclick.ir با آغاز فعالیت، ضمن انتشار آگهی انواع خودرو سنگین اعم از کشنده، کامیونت، اتوبوس ، مینی بوس و ... امکانات متعددی نظیر امکان ارتقاء آگهی ها، امکان اطلاع رسانی به مخاطبان از طرق مختلف، دیتابیس جامع مشاغل مرتبط با خودروهای سنگین، صفحات ویژه نمایندگی ها و نمایشگاه های خودروهای تجاری را راه اندازی کرده است.
    کارکلیک، بیش از 10 گروه از خودروهای سنگین را به عنوان موضوعات اصلی آگهی ها در نظر گرفته است که شامل خودروهای باری، مسافری، راهسازی، کشاورزی و کانکس می شود. شما با مراجعه به این وب سایت در گام نخست با یک نوار جست و جو مواجه می شوید که به راحتی می توانید خودرو مورد نظرتان را در بین آگهی ها جست و جو کنید.
    برای ثبت آگهی هر گونه خودرو سنگین تنها کافیست در کارکلیک ثبت نام کنید و در بخش پروفایل، از امکانات ثبت آگهی ، اسانسور برای ارتقاء آگهی ، گوش به زنگ برای دریافت اعلانات و بخش پرکاربرد قیمت روز بهره ببرید.
    کارکلیک نخستین مرجع تخصصی درج آگهی خودروهای سنگین و بازار آنلاین با مجموعه گسترده ای از امکانات است که می تواند چهره بازار خودروهای تجاری را به طور کلی تغییر دهد. کارکلیک همچنین فعالیت گسترده ای در حوزه مقالات و مطالب تخصصی در بخش وب لاگ و همچنین شبکه های اجتماعی دارد که می توان مرجع متفاوتی برای کسب اطلاعات و اخبار روز خودروهای سنگین باشد.
    برای آشنایی با کارکلیک همین الآن به بازار متفاوت سنگین ها سر بزنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو