فونیکسریمکسبهتام

سنووا EU۵؛ سدان باکیفیت چینی از "بایک" در کانال ۲۰ هزار دلار +عکس

عصر خودرو-امروز سراغ یک محصول پاک از خانواده سِنووا می رویم که با سنوورا ایی یو۵ و همچنین پکن D۵۰ ایی ویی شناسایی می شود. این محصول در بازار چین از ۲۰ تا ۲۴ هزار دلار قیمت دارد.

سنووا EU۵؛ سدان باکیفیت چینی از "بایک" در کانال ۲۰ هزار دلار +عکس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، خودرو از منظر ابعاد برابر با 4602 میلیمتر در طول، 1794 میلیمتر در عرض و 1515 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2650 میلیمتر است. وزن خالص نیز از 1600 تا 1680 کیلوگرم محاسبه شده است.

در بخش پیشرانه برای تریم پایه از یک موتور الکتریکی 100 کیلوواتی(134 اسب بخار) با گشتاور 250 نیوتن متر استفاده شده است. باتری لیتیوم یون این تریم 45 کیلووات ساعت ظرفیت دارد و برد حرکتی 300 کیلومتر را در اختیار خودرو قرار می دهد.

تریم بالاتر از موتور الکتریکی 160 کیلوواتی(214 اسب بخار) با گشتاور 300 نیوتن متر استفاده می کد. باتری لیتیومی آن نیز 53.6 کیلووات ساعت ظرفیت دارد و برد حرکتی 416 کیلومتر را فراهم می کند. شارژ کامل باتری 6.2 ساعت را به خود اختصاص می دهد. بیشینه سرعت برابر با 155 کیلومتر برساعت و شاخص صفر تا 100 کیلومتر نیز برابر با 7.8 ثانیه محاسبه شده است.

در تمامی تریم ها و برای بخش جعبه دنده از نمونه تک سرعته استفاده شده که با محور جلو در ارتباط است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی در اندازه های 16 و 17 اینچی ارائه می شوند.

کابین دی50 به عنوان یک خودروی چینی محیط باکیفیتی را ارائه می کند و بسیاری از رقبای خود را پشت سر می گذارد. از امکانات کابین می توان به سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، نورپردازی هوشمند داخلی، ناوبری ماهواره ای، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، نمایشگر لمسی تبلتی سیستم سرگرمی، تریم چوب، بلوتوث، یو اس بی، تنظیم الکتریکی صندلی ها، گرم کن و تهویه صندلی ها، استراحتگاه دست، فرمان با امکان تنظیم ارتفاع، فرمان چرم، پاورویندوز جلو و عقب، اسکای روف الکتریکی، تنظیم الکتریکی آینه ها با مکانیسم اتوماتیک جمع شونده و ... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: ورود بدون کلید، رادار پارک عقب، دوربین عقب، دوربین پانورامیک، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نمایش نقاط کور دید راننده، هدلایت اتوماتیک، دی لایت، ایربگ کامل و ایزوفیکس صندلی کودک قابل اشاره هستند.

بخشی از امکانات نامبرده فقط در حالت آپشن ارائه می شوند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم