فونیکسریمکسبهتام

جیلی امگرند GSe؛ کراس اوور الکتریکی خالص و یک گزینه اقتصادی با امکانات روز +عکس

عصر خودرو-امگرند جی اس ایی(GSe) یکی از محصولات کمپانی خودروسازی جیلی است که در واقع نسخه تمام الکتریکی کراس اوور GS محسوب می شود. جالب آنکه در سال ۱۳۹۵ اخباری مربوط به احتمال حضور جی اس در بازار ایران مطرح شد که در نهایت این پروژه به نتیجه ای نرسید.

جیلی امگرند GSe؛ کراس اوور الکتریکی خالص و یک گزینه اقتصادی با امکانات روز +عکس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، اما نسخه الکتریکی جی اس به عنوان یک محصول پاک و امروزی جایگزین نمونه بنزینی آن شد و می تواند به عنوان یک خودروی اقتصادی و پاک مناسب خانواده مدنظر قرار گیرد. این خودرو در زمان عرضه باتوجه به تریم از 18 تا 25 هزار دلار قیمت گذاری شد.

ابعاد
جی اس ایی از منظر ابعاد برابر با 4440 میلیمتر در طول، 1833 میلیمتر در عرض و 1560 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با 2700 میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین برابر با 160 میلیمتر محاسبه شده است. رینگ ها در حالت استاندارد 17 اینچی هستند.

پیشرانه
در تمامی تریم های این خودرو از یک موتور الکتریکی 120 کیلوواتی(161 اسب بخار) با گشتاور 250 نیوتن متر استفاده شده است. انرژی مورد نیاز برای پیشرانه الکتریکی از یک باتری  53.1 یا 61.9 کیلووات ساعت تامین می شود. برد حرکتی خودرو با باتری قویتر برابر با 400 کیلومتر محاسبه شده است. زمان لازم برای شارژ کامل این باتری لیتیومی برابر با 9.5 ساعت است.

خودرو طی 9.9 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت می رسد. وزن تقریبی جی اس ایی 1630 کیلوگرم عنوان شده است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است.

همانند اکثر خودروهای الکتریکی بازار، برای جعبه دنده نمونه تک سرعته در ارتباط با محور جلو فعال است.

کابین
فضای داخل کابین در سطح یک محصول اقتصادی در وضعیت قابل قبولی قرار دارد. مواد شکل دهنده اکثر قسمت ها بافت سخت دارند. از جمله امکانات کابین می توان به سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر، نمایشگر لمسی سیستم سرگرمی، بلوتوث، ناوبری ماهواره ای، تنظیم الکتریکی صندلی ها، استراحتگاه دست هر دو ردیف، پاور ویندوز، برف پاک کن عقب و ... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: رادار پارک، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی، هدلایت اتوماتیک، ایربگ جانبی، ایزوفیکس و ... قابل اشاره هستند.

بخشی از امکانات مورد اشاره در حالت آپشن روی تریم ها ارائه می شوند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو