فونیکسریمکسبهتام

تاخیر آلفارومئو در تحویل توناله

عصر خودرو- آلفارومئو توناله مدت زیادی است که در راه است. اما این کراس‌اوور که دو سال پیش به عنوان خودروی مفهومی معرفی شد، نمی‌تواند به زودی از سوی آلفارومئو عرضه شود.

تاخیر آلفارومئو در تحویل توناله
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از دنیای اقتصاد، این به ویژه با این واقعیت همراه است که مارک ایتالیایی در حال حاضر به دو محصول در خط تولید رسیده است. با این حال، به نظر می‌رسد آلفا رومئو با تاخیر دیگری در معرفی نسخه تولیدی توناله روبه‌رو است.

    براساس گزارش‌های جدید، نخستین دستگاه توناله که انتظار می‌رفت در سه ماهه اول سال 2022 با تنظیمات هیبرید پلاگین رونمایی شود، به دلیل کمبود تراشه جهانی به تعویق افتاد.

    این نخستین بار نیست که رونمایی جهانی توناله به تاخیر می‌افتد. ژان فیلیپ ایمپاراتو، مدیرعامل آلفارومئو می‌خواست پیشرانه پلاگین هیبریدی عملکرد بهتری داشته باشد‌ که باعث رونق بیشتر این کراس‌‌اوور از آنچه در ابتدا انتظار می‌رفت، شد. استلانتیس قرار است امسال خودروهای جدیدی روانه بازار کند، با دشمن مشابهی روبه‌رو است.

    در اوایل این هفته، استلانتیس اعلام کرد که کراس‌اوور دیگری به نام گراکل نیز به دلیل مشکلات تراشه نیمه هادی به تعویق می‌افتد. رونمایی گراکل تا بهار 2022 انجام نمی‌شود.

    آلفارومئو تاریخ دقیقی برای نخستین حضور توناله اعلام نکرده است. با گذشت ماه‌ها درباره آن بیشتر خواهیم دانست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط