فونیکسریمکسبهتام

خودرو جدید هاوال رونمایی شد+ عکس

عصر خودرو- هاوال به طور رسمی از خودرو جدید خود با نام رپتور رونمایی کرد. این محصول با پیشرانه پلاگین هیبرید و ویژگی های آفرودی عرضه خواهد شد. قیمت پایه محصول نیز از ۲۲ هزار دلار شروع می شود تا در این زمینه هم یک گزینه جذاب محسوب شود.

خودرو جدید هاوال رونمایی شد+ عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، رپتور از نظر طراحی پیام جدیدی را برای صنعت خودروی چین ندارد زیرا مشابه این طراحی جعبه ای با کپی از محصولاتی مانند لندروور و لندکروزر 2024 را زیاد دیده ایم اما به هر ترتیب برای 22 هزار دلار همه چیز تمیز و مرتب به نظر می رسد.

هاوال رپتور از منظر ابعاد برابر با 4800 میلیمتر در طول، 1916 میلیمتر در عرض و 1822 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2738 میلیمتر است. زاویه ورود 24 درجه و زاویه خروج 30 درجه عنوان شده است.
در بخش پیشرانه 2 تریم هیبریدی پیش روی مشتریان قرار خواهد گرفت که نسخه پایه 372 اسب بخار خروجی و 750 نیوتن متر گشتاور دارد. انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی از بسته باتری 19.09 کیلووات ساعت لیتیم آهن فسفات تامین می شود و برد حرکتی آن در حالت الکتریکی خالص 102 کیلومتر محاسبه شده است.
تریم پرچمدار 378 اسب بخار خروجی و 750 نیوتن متر گشتاور دارد و به بسته باتری 27.54 کیلووات ساعت مجهز است لیتیم آهن فسفات مجهز است. برد حرکتی این تریم در حالت الکتریکی خالص برابر با 145 کیلومتر محاسبه شده است.
هر دو تریم مجهز به سامانه تمام چرخ محرک هستند.

در رابطه با فضای داخل کابین نیز هیچ خلاقیت مشاهده نمی شود و این فرمول نیز میان خودروهای چینی کاملا تکراری است، برای نمونه نگاهی به جتور تراولر و کابین آن داشته باشید.
نمایشگر اطلاعات کیلومتر 13.2 اینچی، نمایشگر اصلی تنظیمات سرگرمی 14.6 اینچی و نمایشگر هداپ جز جذاب ترین رویدادهای کابین هاوال رپتور هستند.

در هاوال رپتور مجموعه ای از امکانات ایمنی مانند کروز کنترل هوشمند، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، سنسورهای هشدار برخورد و دوربین های محیطی حضور دارند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم