فونیکسریمکسبهتام

مدیر بازاریابی مجتمع صنعتی:

سبد محصولات پیلسان گسترده‌تر می‌شود

عصر خودرو- توفیق یگانه مدیر بازاریابی مجتمع صنعتی پیلسان در گفت و گو با خبرنگار عصرخودرو در حاشیه نمایشگاه خودرو تبریز توضیحاتی را در خصوص اهداف استراتژیک توسعه‌ای این شرکت ارائه داد.

سبد محصولات پیلسان گسترده‌تر می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰:۰۰
  • سبد محصولات پیلسان گسترده‌تر می‌شود
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، یگانه در ابتدا با بیان این موضوع که محصولات پیلسان جز با کیفیت ترین و بالطبع گران‌ترین خودروهای تجاری چینی بازار به حساب می‌آیند گفت: در راستای اهداف توسعه‌ای این شرکت در نظر دارد تا به زودی با معرفی چند محصول جدید، سبد کالایی خود را تکمیل تر کند.

مدیر بازاریابی‌ پیلسان گفت: در ابتدا کشنده C9 از برند سیتراک که در حقیقت نسخه فیس‌لیفت C7 به حساب می‌آید رونمایی خواهد شد که موتور آن قدرتی در حدود 520 اسب بخار تولید می کند. یگانه اضافه کرد: این خودرو از نظر فنی، رفاهی و ایمنی کاملا یک محصول به روز و با استانداردهای مدرن اروپایی به حساب می‌آید.
وی افزود بعد از سی9 محصولات دیگری از جمله یک میکسر و دو کامیون باری با ظرفیت های گوناگون در دست مطالعه جهت اضافه شدن به محصولات خانواده پیلسان هستند.

یگانه با اشاره به این موضوع که اهداف اصلی این مجموعه در سال آتی افزایش سهم بازار از طریق توسعه سبد محصول و افزایش درصد داخلی سازی است گفت: اکنون حجم داخلی سازی محصولات حدود 20 درصد است اما برنامه داریم تا به زودی این میزان را به 30 درصد افزایش دهیم.

مدیربازاریابی پیلسان در انتها با بیان اینکه محصول کامیونت پیلسان نیز در سال 2024 میلادی به بازار عرضه می شود گفت: برنامه پیلسان در سال پیش رو افزایش آگاهی عمومی از برند است چرا که در سال‌های گذشته این برند به خوبی در بازار معرفی نشده ولی با تمام این اوصاف باز هم یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار به حساب می آید، حال با برنامه ریزی های صورت گرفته برای افزایش سطح شناخت از این برند، انتظار می‌رود محصولات آتی پیلسان هم به خوبی مورد استقبال بازار قرار بگیرند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم