فونیکسریمکسبهتام

اسکای هوم ؛ سدان جدید و مدعی چینی در راه بازار است +تصاویر

عصر خودرو-خودرو چینی با نام طولانی و عجیب اسکای ورث اسکای هوم از برند اسکال ول در دومین دروه رقابت بین المللی طراحی هاینان چین موفق به دریافت مدل طلا شد.

اسکای هوم ؛ سدان جدید و مدعی چینی در راه بازار است +تصاویر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹:۰۰

به گزارش  پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، نام این برند نیز در نوع خود داستان عجیبی است در برخی محصولات رسانه های چینی و کمپانی از نام اسکای ول و در برخی دیگر از نام اسکای ورث استفاده می کنند. همچنین باید اشاره کنیم که محصولات این برند با توجه به بازار هدف با نام های الاریس و ایمپریوم نیز عرضه می شوند.

در توضیح برند آمده است: اسکای ورث اوتو یک برند تحت مالکیت جیانگسو اسکای ول اتومبیل است که در سال 2018 توسط استیفن وانگ ثبت شده است. این شخص همچنین موسس گروه اسکای ورث است.

به هر ترتیب از تلاش برای شناسایی نام برند که بگذریم به سدان اسکای هوم باز می گردیم که براساس پلتفرم الکتریکی جدید سی ئی توسعه یافته است.

این سدان مجهز به 2 موتور الکتریکی با مجموع خروجی 617 اسب بخار است. شاخص صفر تا 100 کیلومتر نیز در 3.5 ثانیه به ثبت رسیده است. این پلتفرم از معماری 800 ولت الکتریکی نیز پشتیبانی می کند تا تنها طی 10 دقیقه انرژی لازم برای پیمایش 490 کیلومتر در باتری ذخیره شود. تریم تک موتور نیز موجود خواهد بود اما به مشخصات آن اشاره ای نشده است.

در پرفایل جانبی نسخه پروتوتایپ منظره سقف شیب دار، درب های بدون فریم در حالت خودکشی و حذف ستون بی جلب نظر می کند.

بال فعال عقب نیز از دیگر ویژگی های این مدل خواهد بود. ابعاد اسکای هوم هنوز اعلام نشده است اما انتظار می رود چیزی شبیه به آواتر 12 و زیکر 001 باشد.

حذف ستون بی نگرانی هایی را در رابطه با استحکام ساختاری سقف و درب ها ایجاد کرده اما باید توجه داشت که این تصاویر مربوط به نسخه پروتوتایپ هستند و ممکن است با محصول نهایی متفاوت باشد.علت انتخاب اسکای هوم که اشاره به خانه دارد نیز به راحتی و طراحی کابین مربوط می شود که حس حضور در خانه را برای سرنشین بازسازی خواهد کرد. آینه های جانبی نیز جای خود را به دوربین داده اند.

ظاهرا برای ردیف عقب نیز یک نمایشگر بزرگ استفاده خواهد شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم