فونیکسریمکسبهتام

پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (۵۱)

آغاز فروش شارژر خودروهای برقی با برند X.VISION

عصر خودرو- رادین پیمانفر؛ مدیرعامل شرکت انرژی های سبز مادیران از ورود این مجموعه به عرصه تولید و فروش انواع شارژر های خودروهای برقی خبر داد. این شرکت با بخشی از محصولات در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران شرکت کرده بود.

آغاز فروش شارژر خودروهای برقی با برند X.VISION
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پیمانفر گفت : شرکت مادیران با قدمت بالا تصمیم گرفت تا وارد تولید شارژر خودروهای برقی شود.

    مدیرعامل انرژی های سبز مادیران افزود: با توجه به شرکت های متعدد این گروه و زیر ساخت ها می توان بسیاری از قطعات را در داخل کشور تولید کرد و تصمیم گرفتیم آن را تولید انبوه کنیم. با یک همکاری قوی در حال انتقال خطوط تولید و آزمایشگاه های فنی به داخل کشور هستیم.

    پیمانفر اضافه کرد: شرکت انرژی های سبز انواع شارژر ها را در معرض دید عموم گذاشته و این شارژر های AC و DC از 3.6 تا 160 کیلووات متغیر هستند و از دیگر مشخصات تنوع آن ها می توان به شارژر های پرتابل، خانگی، تک فاز و سه فاز اشاره کرد.

    پیمانفر همچنین افزود: اپلیکیشن اختصاصی برای این شارژر ها توسعه یافته و زیرساخت فراهم شده و امکان فروش آن ها وجود دارد اما تولید از اوایل سال 1403 آغاز می شود.

    مادیران با بیش از 700 نقطه اجرایی در سراسر کشور و 2500 تکنیسین به محض شروع فعالیت می تواند به سرعت امکانات نصب و خدمات پس از فروش را ارائه کند. یکی از اصلی ترین مزیت های ما علاوه بر زیرساخت و امکان ساخت قطعات وجود این شبکه گسترده در سراسر کشور است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط