فونیکسریمکسبهتام

شرایط فروش کلوت اتوماتیک با قیمت قطعی اعلام شد

عصر خودرو- طرح فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور با مدل ۱۴۰۳ و قیمت قطعی، از تاریخ ۸ اسفندماه در نمایندگی‌های این شرکت آغاز می‌شود.

شرایط فروش کلوت اتوماتیک با قیمت قطعی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این طرح فروش، کلوت اتوماتیک با قیمت قطعی 1 میلیارد و 950 میلیون تومان و با موعد تحویل 90 روز کاری به فروش می‌رسد که 900 میلیون تومان از این مبلغ به صورت پیش پرداخت، و الباقی مبلغ یعنی 1 میلیارد و 50 میلیون تومان نیز در زمان دعوتنامه دریافت می‌شود.

    کلوت اتوماتیک، مجهز به موتور 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی به قدرت 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر است و همچنین از گیربکس 6 دنده اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک (با کمک سبک و سنگین و قفل دیفرانسیل اتوماتیک عقب) بهره می‌گیرد.

    از جمله تجهیزات و امکانات رفاهی این پیکاپ آفرودی می‌توان به سیستم ورود و استارت بدون کلید، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، نمایشگری لمسی 8 اینچی مالتی مدیا، دوربین عقب، کروز کنترل، سنسور باران، سیستم تهویه مطبوع دیجیتال با کنترل پنل لمسی، سنسور نور و همچنین سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS) اشاره کرد.

    متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده فهرست نمایندگی‌ها به وب‌سایت شرکت مکث موتور به نشانی http://www.maxmotorco.com مراجعه فرمایند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم