فونیکسریمکسبهتام

تامین منابع مالی لازم برای تکمیل آزادراه قزوین - رشت نهایی شده است

عصر خودرو: مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به رویکرد این بانک در حمایت از طرح های اقتصادی دانش بنیان استان گیلان اعلام کرد: در جلسات متعددی که با معاون برنامه‌ریزی معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری برگزار شد، موضوع تامین منابع مالی لازم برای تکمیل آزادراه قزوین - رشت نهایی شده است.

تامین منابع مالی لازم برای تکمیل آزادراه قزوین - رشت نهایی شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد ابراهیم مقدم در جمع مشتریان این بانک در استان گیلان بر جدیت این بانک در حمایت از واحدهای اقتصادی مولد و موفق استان تاکید کرد و گفت: امیدواریم اجرای  فاز نهایی این طرح بزرگ عمرانی در توسعه و پیشرفت استان بسیار موثر واقع شود.
    مقدم با اشاره به اینکه شرایط لازم برای جهش بزرگ اقتصاد کشور در حال فراهم شدن است ، گفت : بانک تجارت نیز مصمم است نقشی موثر در مسیر تحول فضای کسب و کار در سراسر کشور و استان گیلان ایفاء کند.
    وی با قدردانی از همراهی صمیمانه مشتریان گیلانی با بانک تجارت بویژه در سالهای اخیر گفت: پیشرفت و توسعه استان گیلان ، به عنوان یکی از استانهای کلیدی کشور برای بانک تجارت بسیار مهم است و در طول سه دهه گذشته نیز مسئولیت تامین مالی بسیاری از پروژه های بزرگ عمرانی در این استان نظیر طرح های راهسازی ، احداث سیلو ، مجتمع های داروسازی و ...  را بر عهده داشته است.
    استاندار گیلان هم در دیدار با مدیرعامل بانک تجارت بر لزوم تداوم نقش حمایتی بانکها از کارآفرینی و تولیدی در این استان تاکید کرد.
    به گزارش روابط عمومی بانک تجارت "نجفی" با تاکید بر اینکه بانک تجارت از جمله خوشنام ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور است ، یادآور شد : حضور موثر بانک تجارت در بسیاری از بزرگترین طرح های اقتصادی استان گیلان و حمایت از کارآفرینان بخش خصوصی موجب شده است این بانک بتواند اعتماد مردم و فعالان اقتصادی به خود را ماندگار کند.
    استاندار گیلان با اشاره به حضور بانک تجارت در برخی از پروژه های عمرانی استان گیلان نظیر آزادراه قزوین - رشت ، صنایع حیاتی استان مانند تولیدکنندگان محصولات غذایی و مجتمع های داروسازی و نیز تقویت زیرساختهای صنعت گردشگری در استان همچون احداث هتل و ... تاکید کرد : شبکه بانکی همچنان بزرگترین تامین کننده منابع مالی لازم برای تولید و کارآفرینی در کشور است و امیدواریم در سال 94 شاهد ایفای نقشی پررنگ تر از سوی بانکها در توسعه و پیشرفت استان گیلان باشیم.
    در این دیدار مقدم مدیرعامل بانک تجارت نیز با اشاره به رویکرد این بانک در حمایت از واحدهای اقتصادی مولد و دارای مزیت نسبی در استان گیلان گفت : در این میان بویژه تامین مالی طرح های اقتصادی دانش بنیان برای بانک تجارت از اولویت ویژه ای برخوردار است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو