فونیکسریمکسبهتام

سرپرست مرکز اطلاعات پلیس راهور ناجا تشریح کرد

ممنوعیت‌های آخر هفته در جاده‌های شمالی

عصرخودرو: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های کشور، ممنوعیت تردد در جاده‌های چالوس، فیروزکوه و هراز در روزهای پایانی هفته را تشریح کرد.

ممنوعیت‌های آخر هفته در جاده‌های شمالی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقال از تسنیم، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای استان لرستان شاهد بارش پراکنده باران هستیم و این در حالی است که در راه‌های مواصلاتی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد، به‌دلیل وجود گرد و غبار، با موضوع کاهش دید رانندگان مواجه هستیم.

    ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران ــ سمنان ــ مشهد

    سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ترافیکی تمام جاده‌های کشور، روان است، به ممنوعیت‌های ترافیکی پایان هفته پرداخت و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز گذشته تا ساعت 24 روز جمعه 28 فروردین ماه، از محورهای کرج ــ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران ــ سمنان ــ مشهد و بالعکس ممنوع است.

    تردد کامیون، کامیونت و اتوبوس در جاده چالوس ممنوع

    سرهنگ نادر رحمانی در خصوص محدودیت‌های تردد در محور چالوس، پس از بازگشایی این مسیر در عصر روز گذشته نیز گفت: پس از بازگشایی این محور در عصر روز گذشته، در حال حاضر بار ترافیکی در این محور در جریان است ولی با توجه به شرایط این محور، تردد هرگونه کامیون، کامیونت و اتوبوس در جاده چالوس ممنوع است.

    ممنوعیت ساعتی تردد کامیون و تریلر در محور فیروزکوه

    رحمانی ادامه داد: در محور فیروزکوه نیز از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه 27 و جمعه 28 فروردین، تردد کلیه تریلرها به‌استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی، از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

    تردد کامیون، اتوبوس و تریلر در محور هراز تا اطلاع ثانوی ممنوع

    سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص ممنوعیت‌های تردد اتخاذ شده در محور هراز نیز گفت: در محور هراز نیز برای روزهای پایانی هفته، ممنوعیت تردد کلیه کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و تریلرها برقرار است و رانندگان اتوبوس برای حرکت از تهران به‌سمت شمال، تنها باید از محور فیروزکوه تردد کنند.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه باربری و حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی هنگامی که فاقد بار باشند، مجاز به تردد در محورهایی که محدودیت تردد کامیون و کامیونت و تریلر اعمال می‌شود، نمی‌باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو