فونیکسریمکسبهتام

بهره برداری مرحله‌ای از قطعات مختلف پروژه‌ها

عصر خودرو: معاون ساخت و توسعه بزرگراه‌ها از تغییر در رویکرد اولویت بندی اجرای پروژه ها خبر داد و گفت: با تغییر رویکرد در اجرای پروژه ها با استفاده از تکنولوژی های جدید به کاهش هزینه های اجرایی دست پیدا می‌کنیم.

بهره برداری مرحله‌ای از قطعات مختلف پروژه‌ها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از مهر، خیراله خادمی ضمن بیان این مطلب افزود: در سال جاری تکمیل مطالعات بخش هایی از محورهای بزرگراه هایی که به عنوان حلقه های مفقوده در شبکه راه‌های کشور قلمداد می شوند با اولویت کریدورهای درجه یک بزرگراهی در دستور کار قرار دارد.

    معاون ساخت و توسعه بزرگراه ها استفاده از تکنولوژی نوین در فرآیند ساخت راه ها را یک امر ضروری عنوان کرد و گفت: تلاش ما بر این است تا با تغییر رویکرد اجرای پروژه ها با استفاده از تکنولوژی های جدید از جمله روسازی بتنی، تثبیت لایه های خاکریزی با استفاده از آهک و دیگر مصالح کاهش هزینه‌های اجرایی و افزایش بهره وری عملیات را در پروژه ها شاهد باشیم که در نهایت به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی خواهد انجامید.

    خادمی توجه به معماری در طرح های جدید متناسب با محل و منطقه اجرای پروژه برای زیبا سازی محور و ابنیه های خاص را از دیگر برنامه های سال 94 عنوان کرد و گفت: رویکرد اولویت بندی اجرای پروژه ها تغییر کرده است.

    وی افزود: به سرانجام رساندن بحث تملک اراضی پیش از شروع عملیات اجرایی پروژه یکی از اقدامات مهمی است که در صورت اجرایی شدن از توقف عملیات اجرایی پس از عقد قرارداد جلوگیری می کند.

    معاون ساخت و توسعه بزرگراه‌ها تهیه نرم افزار جامع تملک و ارزیابی محورها به منظور مکانیزه کردن روند ارزیابی، بررسی تدوین دستورالعمل برای استفاده از ارش افزوده اراضی حاشیه محورها جدید به خصوص در کنارگذر شهرها، بروز کردن برآورد عملیات اجرایی از طریق تهیه جدول مبانی طرح قبلا از شروع عملیات اجرایی و برنامه ریزی برای تجهیز امکانات پیمانکاران به ماشین آلات نوین با اختصاص حداقل 25 درصد از پیش پرداخت قراردادها را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای سال 1393 عنوان کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو